среда, 13 января 2021 г.

Världens yngsta gammelmormor

Kort - år, Grattis på din dag! Så nu vi dig gratulerar. Sanna Marin blir då den yngsta sittande statsministern i världen. Statsministerbytet kommer vid en kinkig tidpunkt för Finlan som ju är ordförandeland i EU:s ministerråd det här halvåret och ska knåda fram ett kompromissförslag i den heta sifferstriden om EU:s nästa långtidsbudget.


Men Maria födde istället sonen Ion vid elva års ålder och gjorde Rifca till världens yngsta mormor som 23-åring. Rifca berättar att hon rymde och gifte sig med trettonårige juvelförsäljaren Ionel Stanescu när hon var elva år eftersom hennes pappa ville att hon skulle gifta sig med en annan pojke i hembyn Investi. Min Gammelmormor Edith år är världens coolaste krutmormor, kolla in videon för att höra på en av hennes favorit vitsar! Videon är ett betalt samarbete med appen puzzlet it som är en app för både vuxna och barn där man kan skapa personliga smycken. Så fint foto, de små barnen behöver oss äldre, vår tid och ork att lyssna.


Mitt yngsta barnbarn och jag leker massa roliga lekar och jag får så många skratt, som då hon låtsades ringa polisen från sin leksaksmobil och var så arg- nu får ni komma messamma för suvar har tagit farmors halsban kom nuuuu- skrek den lilla treåringen. Sveriges yngsta mormor? Jag fick min dotter när jag var år gammal.


Idag är min dotter år och jag är 32. Sen när de till sist fick min mamma så var lyckan total. Många är de fina historierna om hur mamma fick följa med morfar ut på äventyr som andra tog sina söner med på.


Sen dog morfar plötsligt och ensam var mormor med barn. Det yngsta år gammal och det äldsta år gammalt. Pettersson for iväg för att träffa Peggy Broström i Vittskövle. Peggy klockar in på år och fyra månader. Redan under morgonen så slogs detta.


Världens yngsta gammelmormor

VRIGT Övrigt Hon har just fyllt 7 men är både mormor, farmor och gammelmormor. Yvonne Carlsson är omgiven av många, och det betyder mycket. Stor familj är hon van vid sedan uppväxten i en syskonskara på nio där hon är nummer fyra.


Lina Medina från Peru är den yngsta bekräftade mamman i världen. Vem som var pappan är inte känt. Då var hon år gammal. Kylie Jenner, 2 är världens yngsta dollarmiljardär som tjänat sina pengar själv.


Det fastslog affärstidningen Forbes nyligen. Så här gick det till när realitystjärnan också blev drottning över ett miljardimperium. Vardagen som ensam mamma i Spanien.


Världens bästa gammelmormor Minna tog (med lite hjälp) kort på Gammelmormor idag. Som jag älskar denna människa, vår familjs nav, den vars hem alltid är öppet för de nära och kära, den vi alla håller så kär och den som bär oss alla i sitt stora hjärta. Hej hej alla, jag är varken ung mamma eller ung mormor men jag o min mamma började diskutera häromdagen: Min kusin fick sitt. Det här är en lista över länder ordnade efter yta.


Siffrorna är tagna från The World Factbook, utgiven av den amerikanska underrättelsetjänsten Central.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения