четверг, 22 октября 2020 г.

Varit otrogen mår dåligt

Din bokning bekräftas på en gång! Snabbt och enkelt att använda. Läs riktiga recensioner - boka nu! Enkel och säker bokning online.


När det kommer till notoriskt otrogna , skulle det kunna vara så att de från början fick dåligt samvete för att de var otrogna , men de har varit otrogna så många gånger att de anpassat sig till beteende och helt enkelt inte mår dåligt över det längre, säger Neil Garrett, psykolog vid University College London och en av.

Jag tror också som du Hanna säger, att det är viktigt att den som varit otrogen kan förklara VARFÖR hen varit det, vilket min pojkvän inte kan. Min flört gick så långt att det blev en avsugning men jag bröt innan sex, flörtar än och det kan bli sex nån dag det tror jag. Dåligt samvete har jag inte, min man vet inget.


Han mår dåligt över sin otrohet och jag älskar honom. Har varit otrogen, vill dö. Har man som otrogen dåligt samvete? Det dåliga samvetet kan vara det straff man får bära.


Inte skylla ifrån sig och säga att om partnern varit mer omtänksam, inte tjatat så mycket, eller inte sagt nej till sex, så hade det aldrig hänt.

Min man har varit otrogen ! Han träffade henne när jag gick hemma o mådde dåligt , var gravi lessen o ensam med vårt andra barn! Vet inte vart jag ska ta vägen! Herregu det här kan bara inte vara sant!


Hur vanligt är det att man mår dåligt efter att man varit otrogen ? Jag var otrogen för nästan år sedan, och mår forfarande dåligt när jag tänker på det. Vad kan jag göra för att sluta vara så ledsen hela tiden? Jag gråter varje dag och fast jag har talat om det med flera av mina kompisar gör det inte saken lättare. Detta är det enda jag tänker på och det tar upp otroligt mycket av min energi. Jag kan inte koncentrera mig på skolan för jag mår så dåligt.


Mår dåligt över det än idag. När jag berättade för min pojkvän att jag varit otrogen så fick jag till svar att även han varit otrogen. Det har varit av olika anledningar men många gånger skriver hon att hon mår dåligt och nu verkar hon hamnat där igen. Hon har ännu en gång tagit en paus och nu berättar hon på bloggen att hon för några dagar sedan fick en panikångestattack och valde därför att åka ifrån stan. HÄR finns hennes inlägg.


Allt borde vara perfekt, men det är det inte.

Jag är en man på plus med god ekonomi. Jag vet inte vad som driver mig, efteråt har jag haft en fruktansvärd ångest och mått dåligt i flera dagar efteråt. Jag har till och från genom livet varit otrogen. Kan man vara otrogen fast man egentligen inte vill?


Eller vill man fast man mår dåligt efteråt? Jag kunde aldrig tro att det skulle bli så. Och han jag var otrogen med var inte alls särskilt märkvärdig. Vad vår studie och andra föreslår är att den kraftfulla faktor som hindrar oss från att vara otrogna är vår emotionella reaktion, alltså hur dåligt vi mår över det. Och processen att anpassa sig minskar denna reaktionen vilket gör att vi kan vara otrogna mer.


Med de som är otrogna flera gånger skulle det vara så att de mådde. Han vet att jag har haft nån form av relation till den andra men inte att jag har varit otrogen. Vi har bestämt att vi ska fortsätta ändå och nu vill jag hjälpa min pojkvän att kunna lita på mig igen. Han har givetvis sina misstankar.


Dom har själva berättat för mig. Det som skrämmer mig mest är att jag har varit ute på krogen i år varje vecka och träffat massor av kvinnor som varit beredda att vara otrogna mot sina män.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения