четверг, 26 ноября 2020 г.

Vi hittade tillbaka till varandra

Vad är det ni håller på med? Ni har inte slutat älska varandra , ni har bara ändrat era beteenden och slutat att hålla kärleken igång. Jag har möjligheten att visa vägen hur man kan hitta tillbaka till varandra igen, och det måste jag erbjuda. Sen är det upp till paret att välja hur man vill ha det, säger Eva. Till exempel: ”Jag tyckte om när du pussade mig inför barnen igår” eller ”Jag blev varm i kroppen när du skrattade sådär till filmen nyss”.


Hur ofta måste ta tag i sin relation på det här sättet?

En god relation är en färskvara. Vi behöver uppdatera oss på varandra för att hålla relationen levande. Vi blev vänner igen på semestern men det stannade inte där. Några kvällar innan vi skulle åka hem kysste han mig och väl tillbaka tillbringade barnen helgen hos sina morföräldrar så att vi fick tid med varandra. Vi ville inte ha för bråttom, men allt kändes så rätt och snart flyttade han hem igen.


Vi båda ville göra en förändring för att hitta tillbaka till varandra. Vi pratade igenom vårt beteende när det kommer till skärmanvändandet. Jag, till exempel, har svårt att bara sitta stilla och kolla på en film, jag vill gärna ha något att pilla med samtidigt.


Men julafton och julaftons natt är som bekant magisk och allt kan hända.

Den här julen var det inte bara Lady och Lufsen som fann varandra – Virve Virro, år, och Jan-Olov Karlsson-Fält, år, hittade tillbaka till den kärlek som en gång funnits mellan dem, men som tappats bort under livets resa. Hitta tillbaka till varandra och undvik separation. Lär dig hur du sätter stopp för er separation eller din kärastes avslag när du är den enda som vill hitta.


Vi hittade tillbaka till varandra ! Hittade tillbaks efter ett halvår och det har aldrig känts så bra som nu! Varit ett par sedan ungefär månader tillbaka nu. Hur länge var ni separerade innan ni kunde ta det första steget mot något bättre?


Däremot så tycker inte jag att vi behöver bli främlingar (känslomässigt) i samma hus bara för att vi ska försöka hitta tillbaka till varandra …Dessutom bör hon också verkligen försöka, ta ett steg tillbaka och utforska sin känslomässig inre för att kunna eventuellt börja få värma känslor för mig igen. Hans hade förändrats mycket ­under tiden. Han var närvarande och lyssnade. Det är ju otroligt sexigt att ha en man som är DÄR och inte sitter och funderar på annat. Det var början på en fin tid då vi hittade tillbaka till varandra , berättar Eliisa.


Jag inser att vi behöver komma ifrån varandra på riktigt, och inte vara del i varandras liv alls under en lång tid! Mest för att ha möjligheten att lägga allt negativt som varit i vårt förhållande bakom oss. För annars kommer vi aldrig kunna hitta tillbaka till varandra , det inser jag ju!


Men det gör så ont i mig, hela tiden! Där vi hittade tillbaka till varandra. Den juni i år tog jag med mig min sambo och pojkvän sedan år tillbaka till ett barndomsminne för mig.

Vi är mästare på att bråka och förvänta, men rör oss långt, långt ner i tabellen över hur man älskar. Jag pratar med paren som vill hitta tillbaka till varandra. Det går inte att återvända till det gamla! Anna: Gjorde slut med min pojkvän och sambo sedan två år tillbaka i somras. Jag tror vi nu håller på att hitta tillbaka till varandra , vilket känns jättekul!


Vi har pratat en del och vet nog rätt bra var vi har varandra. Relationspanelen: Hej Anna! Det menar psykolog och författare Eva Rusz som med boken ”Bullshit! Människan är inte skapad för separation”, säger Eva. Detta hade växt till kärlek och det ena hade lett fram till det andra, under vår sämsta tid.


Hon sa att hon ville berätta för mig då. Att hon aldrig ville såra mig. När vi hittade tillbaka till varandra efter semestern var hon för rädd att berätta och valde att vara tyst.


Men för att kunna göra det menar imagoförespråkare att vi måste vrida tillbaka klockan till vår egen barndom. Bara när vi har förstått vilka vi är, förstår vi vårt val av partner och först då kan vi hitta källan till våra äktenskapliga problem. När vi är på kärleksjakt söker vi omedvetet en person som påminner oss om.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения