понедельник, 15 июня 2020 г.

Varför är jag singel quiz

En oberoende tjänst som hjälper dig jämföra produkter, priser och återförsäljare online. Jämför pris byggvaror. Hitta rätt produkt till rätt pris.


Det är lätt att skylla på en massa olika saker till varför du är singel. Här hittar du de bästa svenska quizen – och framförallt kan du göra dina egna quiz !

Dela dina quiz , tävla med dina vänner – och utmana dig själv! Jag längtar efter att bli det, jag drömmer om det och vill verkligen ha ett förhållande. Att fira in det nya året på en stor fest eller dyr restaurang kan kännas överskattat. Här är saker som är gratis och som du och din bästis kan göra istället.


Me är en sida där du kan göra tester om nästan vad som hellst. Jag vill bekräfta att jag är bäst. Jag vet inte:) Eller snarare så är jag väl inte på jakt efter någon ny.

Alldeles ärligt så tycker jag att det är väldigt skönt att vara ensam. Inte så att jag skulle misstycka om kärleken knackade på, men jag letar fortfarande inte. Du är kräsen Aldrig förr har singlarna haft ett så stort smörgåsbord av presumtiva partners att välja och vraka bland. Och det kan vara det stora utbudet som lägger krokben för kärleken, det blir helt enkelt för svårt att välja och tanken på att något bättre väntar runt nästa hörn gör att många inte vågar satsa på en ny relation när chansen väl kommer.


Som att det fanns ett bra svar på det. Men varför är DU singel ? Som att normen är att alltid vara ihop med någon och att man är weird om man inte är det. Kärlek (om man ens vill ha ett förhållande) kommer inte lika lätt för alla. Om du frågar varför är jag singel ? Den enda som kan svara på det är du. Det finns en miljon fisk i havet, vänta, miljarder.


Kanske tycker du om att vara singel , vilket är bra. Testa dig själv om du är deprimerad. Svara på frågorna på detta självskattningstest som används världen över inom psykiatrin.


Boka Singel Hotel och spara upp till med Agoda!

Så sluta fråga mig varför jag är singel. Fråga dig själv varför du är i ett förhållande i stället. Så enkelt är det egentligen. Det är en stor skillnad. Jag är inte ensam, bara singel.


Ensam var jag i mitt mest destruktiva förhållande, min ensammaste tid i livet. Nu är jag allt annat än ensam. Har varit singel i fem år snart och en del ovanor jag lagt mig till med är smått bisarra. Fast är jag medveten om dem hoppas jag att de blir enklare att skala bort ) Vill faktiskt att en blivande pojkvän ska ha ett eget liv, blir nervös av de par som alltid gör allt tillsammans.


Ja varför är jag singel ? Och tron har jag som sagt fått tillbaka. Jag gick aldrig runt och anade en massa men inte fanken hände det något för det. När man minst anar det.


Dock har jag även ett gäng bekanta ( män och kvinnor ) som skulle kunna uppfattas som pappskallar. Ett flertal kvinnor har visat sitt intresse, dock har mitt intresse varit svalt. Jag har det bra som singel och är kräsen.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения