четверг, 26 апреля 2018 г.

Grattis på födelsedagen min kära vän

Din födelsedag är den första dagen på ytterligare en 365-dagars resa. Gör det här året det bästa någonsin. Njut av det, och grattis på födelsedagen ! Lycka till i fortsättningen gratulerar vi på födelsedagen ! Jag är så lycklig att ha dig som min bästa vän.


Må vi ha många fler härliga stunder och tider samt mängder med oförglömliga äventyr tillsammans.

Du har varit den axel som jag kunnat gråta ut på , armarna där jag kunde känna mig trygg och. Jag var kanske inte helt nöjd då men du har vuxit på mig och nu kan jag inte tänkta mig en värld utan dig i den. Ha den äran på födelsedagen. Till min perfekta och fina vän.


En vän som du inte många får ha snälla hjälp mig skriva en dikt till en kompis som vill ta självmord på grund av känslor för en kille. Tack för alla minnen och skratt. Anpassa med bilder och text eller inhandla, som den är!


Allra bästa vänner Alla behöver en vän - Duration:.

Må idag och alla dina dagar vara fantastiska! Många lyckönskningar på den stora dagen! Rosor och kramar till min kära vän ! Räkna inte åren, men livet du lever.


Hurra och gratulationer på din födelsedag , min kära , min kärlek och den kvinnan som stulit mitt hjärta! Min kära väninna fyller hmm. Tur att vi firar födelsedagar så att vi får en anledning att träffas allihopa på.


Grattis kära vän på din födelsedag. Boka Minen Hotel och spara upp till med Agoda! Kan inte skriva så mycket mer än att jag älskar dig och att du förtjänar det bästa.


Han fyller år idag, min kära man. Länge i min ungdom tänkte jag att det måste vara ett mirakel, kärleken. Att för det första hitta någon att älska.


Och att denna person man älskar, skulle älska en tillbaka. Att det skulle finnas något som ömsesidig kärlek. Idag gratulerar vi min kära vän , Sara, som fyller år! Nu är det alltså endast ett år kvar till 40.


Vadderad pärm, glitter och lack på omslaget.

Fylld av roliga texter och söta nallar. Nu är vi hos min fina vän Gabriella och firar henne! Vill därför passa på att säga GRATTIS på din födelsedag , min kära vän Gabriella och hoppas på att du får en jätte fin kväll. Vi fick en god pastasallad och gott bröd till.


Isadora James en gång sa exakt om dig: ”En syster är en gåva till hjärtat, en vän till ande, en gyllene tråd till livets mening”. Jag är välsignad för att ha dig som min syster och vän. Det finns ingen närvarande bra nog att visa dig hur mycket jag älskar dig, så för din födelsedag jag ge dig mitt hjärta. För mig, det finns inget bättre än att dela denna dag med min favorit person: du.


Vi vill säga att du bär dina år utan besvär men du har förstås en regel skönhetsfilter på din spegel. Idag fyller du år med rynkor i facet och gropiga lår benen får du motionera rynkorna kan man operera.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения