пятница, 13 апреля 2018 г.

Grattis på födelsedagen min underbara vän

Ha en underbar födelsedag ! Jag önskar dig en mycket trevlig dag! Min födelsedagsönskan är att du skall fortsätta att njuta av ditt liv, din lilla livsnjutare! Grattis på födelsedagen min underbara vän , du är en stjärna och jag älskar dig.


Din födelsedag är den första dagen på ytterligare en 365-dagars resa.

Njut av åkturen, och grattis på födelsedagen ! Må din födelsedag vara kul och avkopplande. Du förtjänar en mycket lycklig födelsedag , njut! Må idag och alla dina dagar vara fantastiska!


Många lyckönskningar på den stora dagen! Rosor och kramar till min kära vän ! Räkna inte åren, men livet du lever. Jag var kanske inte helt nöjd då men du har vuxit på mig och nu kan jag inte tänkta mig en värld utan dig i den.

Jag är stolt över att kunna kalla dig min bror. Ha den äran på födelsedagen. Till min perfekta och fina vän. Tack för alla minnen och skratt. Jag hoppas att du har en strålande dag idag.


Må vi ha många fler härliga stunder och tider samt mängder med oförglömliga äventyr tillsammans. Du har varit den axel som jag kunnat gråta ut på , armarna där jag kunde känna mig trygg och. Först så vill jag tacka dig för att du är en så bra polare och vän ! Sen så vill jag gratta dig på din födelsedag ! Det är verkligen på gott o ont. Spännande att läsa nu om v27! Har befunnit mig i min underbara sommarstuga ett par dagar o undvikit internet mkt, har varit underbart , men läste ikapp en del nu å blir så fnissig då så mkt stämmer ☺️#128578; åker till Rhodos i veckan med min dotter.


Ett ställe jag har goda minnen ifrån två andra resor. Vackra dikter, underbara animerade elektroniska kort, utskrivbara kort och kul animerade bilder. Skicka digitala vykort, dikt eller animerade bil helt gratis.


Allra bästa vänner Alla behöver en vän - Duration:.

Vänskap Här är några saker du kan skriva till en vän på dennes födelsedagskort: “Idag är dagen när min bästa vän fyller_____. Jag säger inte tillräckligt ofta vilken bra vän du är. Må du njuta av den här dagen och få många fler födelsedagar.


Jag kan inte vänta med att hjälpa dig att fira din födelsedag ! This giraffe is being funny. Idag äter vi tårta och firar makens födelsedag. Du har fantastiska drömmar och möjligheten att få dem att inträffa.


Vi hoppas att du får en magnifik och underbar födelsedag ! Isadora James en gång sa exakt om dig: ”En syster är en gåva till hjärtat, en vän till ande, en gyllene tråd till livets mening”. Jag är välsignad för att ha dig som min syster och vän. Idag är det den Oktober det betyder att min äldsta lillebror Mattias fyller år idag. Så GRATTIS på födelsedagen älskade bror och hoppas verklgien du får en grymt bra födelsedag och att du får fina presenter!


Nu är det bara tre år kvar sen så blir du år. Alla minnen jag har med dig broder dom är fantastiska.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения