вторник, 6 июня 2017 г.

Gå på nattklubb ensam

Gå på nattklubb ensam

Så nej det låter helt normalt, faktiskt hänt mig på riktigt Så TS kör på det, finns väl flera krogar i umeå (minns inte riktigt, varit så full när jag vart där) så går du bet på en så är det bara att pröva nästa! Jag har på senaste börjat gå ut på nattklubbar helt själv. Finns inget mer underbart. Har du kompisar (nu pratar jag om mig själv) känns det som man måste vara med dom, och göra lite som gruppen vill.


Gå på nattklubb ensam

När jag är ute på krogen vill jag vara spontan, göra det som känns bra just för stunden. Det går bäst om man går ut själv! Ja man kan gå ensam , men då är det jättebra om man kan vara väldigt social och vågar gå fram och möta folk. Att sitta i hörnet och smutta på sin öl är nog inte att rekommendera, men att gå ta en öl, kolla tex på en fotbollsmatch och snacka med folk som hejjar med en är definitivt att rekommendera. Oavsett om du vill dansa hela natten lång till härlig musik på en nattklubb eller hänga med vännerna i baren och sippa på drinkar hittar du stället nedan.


Men jag tafsade på en killes röv när han stod och hånglade. Om man gör det mitt in the club får man skylla sig själv. Lounge: ågot exotiskt, som svensson inte vågat prova på tidigare pga man vill ej stämplas som en ensam desperat. Titta på henne igen om ett par sekunder, om hon tittar tillbaka är det definitivt läge att ta nästa steg. Hon lämnar sina vänner.


Gå på nattklubb ensam

Tjejer gör som bekant allt tillsammans, inklusive att gå på toaletten, så när du ser en tjej gå eller stå ensam på en krog är det förmodligen av en anledning. I morgondagens vlogg så kommer ni få höra om hela kvällen och natten, ska berätta ALLT för er i minsta detalj. Sedan så vill jag också påminna er om att mina föräldrar snackade med varenda personal och person som skulle med på denna nattklubb. Jag hade personer som hade koll på mig om det var något som skulle hända.


En av mina största rädslor har varit att gå ut på krogen ensam och nykter. De är på nattklubben för att ha kul, inte för att vara ledsna för din skull. Fan, det fanns MASSOR av värdefulla saker här inför mitt nästa besök på nattklubben ”, kanske du säger till dig själv nu. Om det är fallet är jag glad över att jag har gett dig några tips om hur man raggar upp tjejer på en nattklubb.


Ja jag är inte den som är rädd för att gå ensam på saker. Förresten, jag går inte på restaurang själv. Men bio, konsert, nattklubb. Nu har jag precis bokat en biljett till Dirty Dancing på Chinateatern.


Ingen ville gå så då bokade jag. Pojken hittades skrikande och upprörd strax efter midnatt i söndags. Det visade sig att hans mamma lämnat honom i bilen för att gå på nattklubb. Händelsen utspelade sig i den schweiziska staden Schaffhausen, och nu väntar åtal, skriver The Local. OpiumGod: Det är vanligt när man är ung, när man blir litte äldre tröttnar man på att hänga med folk.


Tex jag orkar inte ens gå på nattklubb med polare längre. Går hellre på bio ensam Hur gammal är du? Gäst (febrilt vinkande från ett par meter bort): Hallå!


Min fru har tydligen ett uppdämt behov av att gå ut på nattklubb med sina vänninor, en del gifta och andra singel. Enligt ordningslagen är prostitution förbjuden på allmän plats, dit en nattklubb räknas. Det har hänt att hon kommit hem straxt efter 07. För att ta reda på hur det riktigt förhåller sig beger jag mig i väg till Soho en onsdagskväll vid 22-tiden. Då jag anländer är jag så gott som ensam i lokalen.


Nattklubben ligger på Bangatan i Rödbergen i Helsingfors. Så jävla äcklig personal så jag nästa blir rädd för dom, män som ser ner på kvinnor märkte man. Så sjukt vidrigt att man vill anmäla dom.


Jag som ensam tjej blev bestulen på min plånbok och jacka och vakterna brydde sig ingenting och var riktigt äckliga översittare som skrattade åt mig och inte brydde sig ett piss.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения