пятница, 12 января 2018 г.

Ingen service iphone 6 telenor

Ingen service iphone 6 telenor

Fast pris och ingen bindningstid! Tror du på oss så tror vi på dig. Betala enkelt med kontokort. Vad ska jag göra om det står Ingen service i displayen? Börja med att starta om din enhet.


Ingen service iphone 6 telenor

Läs om vad du ska göra om du ser ” Ingen service ” eller ”Söker” i statusfältet. Förra helgen fick jag plötsligt “ Ingen service ” och under nätverket “Ej tillgängligt”. Information om produkter som inte tillverkas av Apple eller som finns på oberoende webbplatser som inte står under Apples kontroll eller testats av Apple anges endast i informationssyfte och är inte att betrakta som rekommendationer av eller stöd för produkterna.


Undrar du över något när det gäller mobilabonnemang, till exempel hur du förlänger eller avslutar ditt abonnemang? Eller vilka tjänster som ingår och går att köpa till? Här hittar du all information. Du har kommit helt rätt. Fungerar det fortfarande inte?


Ingen service iphone 6 telenor

Ring vår kundservice så hjälper vi dig. Ingen service (no service ) jag använder mig av gevey-3g de funkade förut framtill jag återställde telefonen till standardinställningar har version 2. Quickpwn för att låsa upp den. Ikväll dog täckningen och jag fick där täcknings staplarna ska finnas en text ingen service Testat att göra en reset, testat reset viamen nada. Under om och nätverk står. Jag skulle använda min iphon 3g efter natten när jag upptäckte att jag inte kan ringa ut, ingen service står det där det ska stå operatörs namn och 3g har, provat med ett antal sim kort lika dant med alla.


Och problemet är att jag inte har någon seriver, Ingen Service. Se till så att SIM-facket stängs helt och inte glappar. Prova med ett annat SIM-kort.


Om du inte har något annat SIM-kort kan du besöka en av operatörens återförsäljare och be dem prova med ett annat SIM-kort. Telefonen är telenor -låst och jag har telenor. Jag vet inte om den är jailbreakad någon gång (hur ser man det?) men han jag köpte den av sa att den inte var det. Jag har gjort återställning osv på telefonen men inget hjälper, i bästa fall får jag meddelandet “ditt nätverk är begränsat” men oftast “ ingen service ”. Står der ingen tjeneste eller inaktivt simkort i displayet, betyder det, at din mobil ikke har registreret simkortet. Nu har Apple släppt en uppdaterad version av iOS 5. Oplever du problemer med dit signal, kan det skyldes, at noget forringer dit signal.


Telenor kan ikke holdes ansvarlig for evt. Se vores driftstatus, måske er der midlertidige problemer. Va och kollade med Telia om den var låst vilket den var och betalade då för att låsa upp den.


Ok, en lång historia kort! Jag stoppade i simkortet och trycker in pin och får ingen service ? Jag testar diverse återställningar och blåser om den genom att s.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения