среда, 20 сентября 2017 г.

Är jag fortfarande kär

Jag har varit tillsammans med min kille i ungefär månader nu. När vi träffades så blev jag. Jag får panik och hoppas innerligt att någon svarar nu. Tänder ljus och så kramas vi hela tiden och hånglar.


Han kysser SÅÅÅÅÅÅÅÅ bra, jag smälter! Fortfarande , efter alla år.

Han luktar gott och han gör mig glad. Allt detta gör att jag vet att jag är kär. Förutom att jag också älskar honom på ett djupt sätt. För lite mer än en månad sen fick jag kontakt med en kille från en app som heter yellow.


Hon ser i mig den pojke jag en gång var. Och det är ju så det är. Det känns, hur ska jag säga, tryggt. Det kan jag inte få med någon annan. Därför är jag fortfarande kär.

Att Gloria Estefan fortfarande är kär i sin man råder det däremot inga tvivel om. Det var min första kyss och jag var så klart kär i henne. Jag börjar bli osäker på om min pojkvän är rätt för mig. Vi har varit tillsammans i snart ett år och jag har i princip aldrig tvivlat på oss tidigare.


Nu på sistone känner jag mig bara tom med honom. När jag tittar på honom får jag inte längre dendär pirriga känslan som värmer utan jag känner mig snarare uppgiven. Hen vill berätta för alla att vi ses men det vill inte jag.


Vi är helt öppna, jag vill att alla ska veta hur mycket vi gillar varandra. Vi håller ganska låg profil, men frågar någon om vi dejtar så säger jag såklart ja. Amelia säger: Hej, jag är fortfarande kär i mitt ex, vi har varit kompisar länge efter relationen och nu har han träffat en ny.


Vågar jag berätta vad jag känner? Kanske besvarar listan inte rakt av frågan Är hon kär i mig. Men du kanske får en fingervisning. Hur kan man veta om kärleken börjat ta. Vad modig du är som skriver och berättar detta!


Först och främst så förstår jag att det är svårt att släppa sin första kärlek. Det är alltid speciellt första gången man blir kär och det är inte fel att tänka tillbaka och sakna någon som varit en stor del i sitt liv. Me är en sida där du kan göra tester om nästan vad som hellst.


Du kan också skapa ditt eget quiz.

Jag och min fru har varit tillsammans i år och jag är fortfarande kär i henne Jag skulle kunna säga att Kaj är min första kärlek, men den killen jag blev kär i för första gången i mitt liv, han heter Anders och vi träffades på dagis i att jag första tiden inte kunde gå till fortfarande engagerad och frontalloberna kan Trodde. Vi beter oss lite konstigt när vi börjar bli kära , bara för att vara säker på att känslorna är ömsesidiga. Man gör saker man annars inte skulle gjort Går killen alltså med dig på en shades of grey film eller skönheten och odjuret – trots att han egentligen inte gillar den typen av film?


Ja, då börjar han kära ner sig. Att vara kär och älska någon är en fantastisk känsla. Men att bli kär funkar olika för alla.


Medan någon faller lätt för en person behöver någon annan mer tid på sig.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения