пятница, 8 сентября 2017 г.

Dikt till min älskade

Maskeradkläder, festartiklar och skämtprylar. Stort utbu Bra Priser. Rolig kalasdukning, häftiga maskeraddräkter och fantastiska festtillbehör. Boka Minen Hotel och spara upp till med Agoda!


Ja, för allt min kärlek rymmer finns inte nog med ord. För att älska och att älskas är det största på vår jord.

Och allt du är för mig vill jag för dig få vara… för kärleken i mig finns till för att besvara. Jag ligger vid din sida. Lägger min hand på din nakna skuldra.


Min kärlek till dig är så himla stor. Du har gjort mitt liv mycket bättre än för. Du är världens bästa flickvän som jag har. Alla hjärtans dag , Kärleksdikter.


Till min älskade och underbara fru framtiden är vår egen nu.

Du är mitt under vareviga dag och visa dig min kärlek det vill jag. Vi gled isär men hittade tillbaka mer tid vill jag nu ej försaka. Att få vara med dig är underbart utan dig är allting oklart.


Varför skall man älska den man ändå aldrig får, varför tändes i mitt hjärta kärlek vid så unga år. Varför skulle vi väl mötas, varför korsar du min stig, ödet förde oss tillsammans, säg mig varför träffade jag dig. Vacker­pingla Visa endast Sön.


Till minne av min älskade pojkvän Kim, Med denna dikt så vill jag bara förmedla en sak… Ta vara på dina älskade runt dig, ta ALDRIG någon för givet… för imorgon kanske det är för sent… Amanda. Här är några dikter som kan passa till alla fina mammor. Du kom till mig barn med ljuset och livet, och allt som jag förut tagit för givet, förändrades så som en våg smeker stran och mellan oss knöts nu livslånga band. Du vilade lugnt på din mors trygga arm, och sökte dig fram till hennes rosiga barm, och nog visste du redan min älskade son, var källan till livet var sprungen ifrån. Sidor i kategorin Siv Andersson Följande sidor (av totalt 15) finns i denna kategori.


Hellre ett liv med dig i en skog där man är gömd än ett liv bland andra där man är glömd Hellre en regnig morgon med dig i ditt ljus än en solig morgon där alla är utom du Hellre hundra mil bort och jag vet var du är än att du är nära och ändå inte här. Men alla har inte allt och ibland har man långt till närmaste återförsäljare. Söker en dikt till min älskade syster! Eftersom hela min värld har fått en annan nyans av just det andliga, så vill jag gärna dela med mig av detta, till alla er som tittar in i min nya blogg!


Något som jag också är intresserad av är att fotografera och då blir det gärna moln, natur och mat. Av Therese Wahlström Fingrar och tår och fjäderlätt hår en blick så klar som såge du tusentals år Det är knappt jag förstår, en tös, hon är vår! En gåva till oss är du min lilla!

När ett husdjur dör, kommer det till en plats bortom Regnbågsbron. Där finns kullar och dalar med mjukt gräs, där våra älskade vänner leker tillsammans hela dagarna. Där finns vattendrag med friskt vatten, massor av mat och solsken som håller dem varma.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения