пятница, 8 января 2016 г.

Dikt om jag saknar dig så

Varför kunde du inte få leva, livet togs ifrån dig alldeles för fort. Pappa, det fanns ju så mycket som jag hade velat sagt och gjort. Men jag älskar dig och det ska du ta för givet. Jag sätter mig ner för att äta men äter inte, jag tittar upp mot himlen och vill gråta men gråter inte men en tår faller till sist på min kind när jag går och lägger mig för att sova men jag somnar inte.


Hjärtat jag saknar dig Anonym. Jag brukar sitta i mitt rum på kvällarna och mina kinder fylls av tårar, det är för att jag vill visa världen att jag saknar dig så mycket, jag kommer ihåg när våra läppar möttes för första gången, jag kände en varm känsla inom mig som sa att jag skulle ta tag i dig och kyssa dig tills mina läppar domnade bort.

There’ s a new Music web player. Om Du Visste Vad Jag Saknar Dig. Jag kan inte tillbringa ett ögonblick utan att tänka på dig. Jag behöver ingen anledning att sakna dig.


Du ska bara veta hur mkt jag saknar dig. Du e en skitbra kompis, jag kan säga allt om dig du e som min syrra. Vill att du ska vara här hos mig. Jag sa , jag saknar dig mer än vad du.

Jag trodde aldrig jag skulle sakna dig så här. Jag vill bara känna dig nära mig. Trodde att jag bara var kär i själva kärleken. Men du lämnade ett enormt tomrum efter dig. Och jag kan inte fylla det.


Jag kände dig inte, men känner på mig att du var en underbar person. När jag blir arg eller ledsen lyssnar jag alltid på dig och du hjälper mig på något sätt. Jag lyssnar även på dig när jag är glad och blir då alltid gladare. Så fort jag ser något om dig blir jag som tokig! Mina ögon kommer alltid le mot dig.


En dikt om verklig vänskap. Jag får inte se dig , inte kan vi. Men så försvann du lika snabbt. Jag går dagarna ut och dagarna in och bara ber att du ska få komma tillbaks. Jag gråter och tänker på dig varje dag.


Men det är omöjligt att få dig tillbaks. Allt jag såg var ljus.

Det finns ingen lycka längre, inte utan dig. Min Styrka försvinner efter varje slag klockan slår. Det svider utan dig … kom tillbaka, snälla.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения