среда, 27 января 2016 г.

Hur betalar jag min annons på blocket

Om du istället väljer att använda dig av kortbetalning är det viktigt att tänka på att det endast kan ske via VISA eller MasterCard. Det får ej vara ett Visa Electron eller MasterCard Maestro samt att kortet måste vara utfärdat i något av de skandinaviska länderna. Betala med kort gör du genom att skriva klart din annons och sedan. Man kan inte betala med vissa av Comviq eller Teleabonnemang hos oss på Blocket. Förutom att betala via telefon finns alternativen att betala med kort och swish.


Hur betalar jag min annons på blocket

Alternativet gällande kortbetalning finns i dagsläget endast om man går via en dator eller vår app men saknas dessvärre på mobilsajten. Klicka på alternativet “ Ändra annons “ bredvid den annonsen som du vill genomföra din ändring i. När du gjort detta så klickar du på “ Ändra “ Givetvis går det även bra för dig som har lagt upp en privatannons att genomföra en ändring i din annons via vår app och mobilsajten om du är inloggad på ditt Schibsted-konto. Om du vill kan du såklart skänka bort saker du inte vill ha, och göra någon annan glad. Bortskänkes är den mest sökta termen på Blocket.


En riktigt bra bild fångar deras uppmärksamhet och gör att flera går in på just din annons. Alla bitar måste falla på plats när du letar efter annonsen :) Din betalning saknas eller har kommit in för sent. När du betalar din annons tänk på att om det är sent på kvällen, så kommer annonsen troligtvis inte ut på sidan förens på morgonkvisten. Hur gör jag för att lägga upp en logotype, omslagsbild samt facebook-länk till mitt företag i min annons ? Med varje annons du lägger in på Blocket Jobb har du möjlighet att lägga upp en logotyp, omslagsbild (visas högst upp i din platsannons) samt facebook-länk till ditt företag.


Fraktkostnaden betalas av köparen och presenteras i anslutning till priset i annonsen. För att ha möjlighet att sälja med frakt behöver säljaren registrera sig som användare hos vår betalpartner Bynk och acceptera Bynks allmänna villkor vilket görs i samband med att säljaren aktiverar Blocketpaketet på sin annons. Om säljaren vill träffas på en folktom plats eller på en tid då få människor är i rörelse. Vi har en nollvision för bedrägerier.


Vårt kundsäkerhetscenter har dagligen kontakt med Polisen för att de enkelt ska kunna utreda oseriösa aktiviteter på Blocket för att våra användare ska känna sig trygga på Blocket. Eftersom Blocket vill minimera antalet inaktuella annonser på Webbplatsen tas en annons bort av Blocket efter två månader från publiceringsdagen. På Blocket Bostad uthyres tas annons bort av Blocket om du inte har loggat in på ditt Blocket Bostad-konto under en sammanhängande period om tre veckor. Här är en lista över annonspriserna i våra olika kategorier för privatannonser.


Kategorier Pris Bilar 1kr Bildelar. När jag sökte lägenhet så fick jag svar på min annons. Jag skrev att jag sökte efter en lägenhet i dessa områden. Sen så skrev jag vilken max hyra jag är villig att betala.


Jag mailar blocket , för dem har tydligen ingen telefonkundtjänst, och säger att jag har fått en faktura på en annons jag inte har köpt. Efter några mailutbyten så säger dem att det är en annons som är förnyad med mitt nummer och känner jag inte igen annonsen så måste jag polisanmäla händelsen. Vad ska jag tänka på när jag skapar min annons ? Vilken hyra ska jag ta? Hur kan jag redigera min annons ? Vad är en övernattningslägenhet? Kan jag återaktivera min annons ? Hur tar jag bort min annons ? Vad innebär det att hyresgästen kan lägga ett bud?


Hur betalar jag min annons på blocket

Detta borde vara enkelt men det är ju inte lätt. Jag har annonserat på blocket och betalade annonsen med min privata hemtelefon. Nu har räkningen kommit och jag skall bokföra annonseringen men hur ? Jag har aldrig haft några problem, men jag kollar alltid omdömen på säljaren och hur frekvent negativ kritik har varit samt om sådan kritik är ny eller gammal. Stöter jag på negativ kritik som verkar rimlig undersöker jag i tur den personen närmare och dennes omdömen för att avgöra om det bara är en bråkig person vars ord man inte ska lägga mycket vikt vid.


Men i allafall så skulle jag ringa ett nummer för att betala annonsen jag ringde då kom det någon röst och jag knappade i annons nr fyrkant och som man skulle göra men inget hördes o samtalet las på. Hur ändrar jag min annons ? Vill inte betala för extra. Det kostar att ändra annonsen , den kostnaden kommer du inte ifrån. Jag har sökt och sökt info om hur man gör detta säkrast? Vet inte om säljaren är så villig att betala massor avgifter om nu det följer med tex pay pal?


Hur betalar jag min annons på blocket

Har redan prutat en del.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения