вторник, 18 апреля 2017 г.

Saker att önska sig när man fyller 15

Jag fyller den 23dje december. Jag önskar mig mycket bra och ha saker när man flyttat. Men tillhör du de som tycker att paketutdelningen är ett trevlig inslag på dopparedagen har vi listat tips på saker att önska sig.


Från skolpaket och t-shirt med feministiskt tryck till parfym och hudvård – vad skriver du upp på din önskelista? Ett skrivunderlägg i läder skapar fantastiska förutsättningar för båda punkterna.

Och pengar har jag ändå, lite tråkigt att önska sig bara det ;p Tack på förhand. Gött, ja då är det väl att vara glad med det man har, när man har det så bra som du så hade jag vart väldigt nöjd och go! Då tycker jag att du inte önskar dig någon mer, jag vet att man gärna skulle vilja ha nå mer när man fyller men du har ju allt så aah. Här är listan du borde spara i mobilen och dra fram när du och din partner vill hitta på något att göra men saknar. Jag tycker om att få ordna med kalas och bjuda in de jag tycker mest om att vara med.


Det fina när man fyller år är att man får önska sig saker vad ska man önska sig. När du fyller blir det inte längre lika okej att sova till kl tolv, säga upp sig utan att ha något annat som. Till exempel de som aldrig önskar sig något och de som redan verkar ha allt.

Här kommer lite hjälp på traven när du ska shoppa till en sådan person! Glöm beer pong, för verklig feststämning är det såklart prosecco-pong som gäller! Vet inte varför men jag får för mig att du ska fylla ? Men när man är år så är det väl inte helt ovanligt att man resonerar på det där sättet. Du får helt enkelt förklara läget för henne lugnt och sansat och be henne komma på fler saker som hon önskar sig , för jag lovar att det finns många billigare saker än en dator som hon vill ha! Edit: gillar att vara med polare, festa, vara med tjejen, resa, ta det lungt, har även en bil bara körkort kvar och det.


Edit 2: Körlektioner får jag genom skolan så det är inget jag vill önska mig samt teori lektioner. Skulle tro att gästernas instruktioner blir att klä sig i sin bästa tantutstyrsel. När man fyller år får man ju lov att önska sig saker och förutom att jag önskar mig fred på jorden, snälla barn och lika lön för lika arbete så har jag faktiskt en liten önskelista med saker också.


Vad önskar sig din tonåring i julklapp? Vad har du tänkt köpa till din tonåring? De får det de önskar sig minus smink för hon har tillräckligt och sminkar sig sällan så det känns som att kasta pengarna i. Jag minns att jag hade svårt att bestämma mig för vilken storlek jag ville ha på handduken. Jag tycker det är så otroligt svårt det här med att önska sig saker när man fyller år eller i julklapp! Visst finns det väl alltid saker man vill ha eller behöver, man har ju liksom sällan svårt att göra av med pengar, men när någon frågar står det alltid helt still i huvudet och så kommer jag inte på något alls!


Saker , saker och åter saker ! Men när har man egentligen chansen?

Det är aldrig fel att önska sig något. I dagens inlägg ska vi titta på MASSOR av gammal och ny skrock om när det är okej att önska sig saker så ni inte missar någon möjlighet när tillfället dyker upp. Om du ser en stjärna falla så får du önska dig något.


Min sambo fyllde år för månad sedan ungefär, och då drog jag iväg med henne på spa. Sedan så passar inte hennes schema henne någonting i dagsläget, därför tänkte jag önska mig en teknisk pryl. Sedan om man måste vara en femårig snubbe för att önska sig saker , det är din ensak att tycka. Känn ingen press att du måste göra saker.


Träffa dina kompisar och njut av att bara vara ledig. Hitta på tre helt egna flams och skicka till KP. Ordna en loppis med de saker du inte vill ha kvar. Spana efter bilar i olika färger.


Ser du en blå bil gäller det att vara först med att vissla. Fyller år snart och har noll koll på vad jag ska önska mig, har redan bil o bor i egen lägenhet osv. Bra dator och div har jag också :) Vill resa runt lite i vinter, men känns så tråkigt att önska sig pengar av min och min tjejs familj.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения