понедельник, 8 мая 2017 г.

Bra rap battle dissar

Hej alla indianer här ska vi försöka få dit dom RIKTIGT Grova dissarna. På svenska)Och allt detta är på skoj så ta inte åt er. Play all Mix - Best of Capital Bra (Rap am Mittwoch - alle Runden) $10IF ANY R CAN BREAK THE BOX!


UNBREAKABLE GLASS CHALLENGE) - Duration: 20:55. Som besökare på Fragbite samtycker du till användandet av s.

Läs mer om vår integritetspolicy här. Det är så att min dumma vän utmana mig på rap battle och jag vill sänka ha fint, jag tänkte att ni kan skriva några bra rap battle lines som jag kan dra. Detta kan också vara en rapbattle tråd.


Skriva lines och hjälpa varandra så man får riktigt bra lines. Jag har endast en regel, blanda inte in mammor och familj. Om jag nu ska vara lite petig så är jag faktiskt inte ursprungligen från Borås, har bara bott här i drygt år, men visst, jag kan väl representera dem.


D Och mähä är ett bra ord då det inte är alla som vet vad det betyder.

Person: DU ÄR SÅ JVLA FET ATT DU BEHÖVER TVÅ PLATSER NÄR DU SITTER PÅ TÅGET! Ibland märks det knappt och ibland gör det ont i hela kroppen – jag pratar om dissar och att bli dissad. Här kommer smärtsamma, roliga eller bra dissar som bekanta, läsare och okända delat med sig av. Den pinsamma tystnaden. Det jag gillar med din stil är att du dissar killlar du inte finner attraktiva det är bra.


En kille i klassen utmanade mig på en såkallad rap battle lr vafan man ska säga. Vi är la båda helt värdelösa så de blir ju inget man kommer sitta och dunka till :D Iallafall, han är år. Rap battle mellan elev och lärare. Här kan ni kolla in en prototyp till en maskin som ska kunna måla naglar lika bra som du själv eller ett proffs.


RapPad is the best place to write and share rap songs online. Ya died in a rap battle against Automatic. Alla har dissat någon ( eller iallafall försökt)! Och de finns bättre och även de sämre. Så här kommer top dissar som jag har varit med om!


Det klassiska senariot: Du är på krogen och en jobbig kille börjar ragga på dig.

Du försöker på ett artigt men bestämt sätt bli av med honom. Die besten Punchlines und Rap Zitate. Als Punchline bezeichnet man Zeilen aus Rap -Songtexten.


Solche Rap -Zitate enthalten häufig Vergleiche, welche absichtlich übertrieben dargestellt werden. Bei sogenannten Rap -Battles zwischen Rappern, wird typischerweise vom Publikum entschieden, wer seinen Text am besten in Diss -Lines und Reime verpacken. Quickly write a rhyming rap hip hop song.


Choose your own themes and topics or use our automated keyword picker.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения