вторник, 11 октября 2016 г.

Mötesplatsen blockera

Chatta Med Kvinnor Från Hela Världen! Du blockerar en annan medlem genom att gå in på dennes profil och klicka på plusmenyn uppe till höger samt klicka i alternativet Blockera. Har du haft en konversation med medlemmen kan du blockera denne i era meddelanden genom att klicka på plusmenyn uppe till höger i konversationen. Du kan när som helst blockera andra medlemmar så att de inte längre kan ta kontakt med dig på Mötesplatsen , besöka din profil eller hitta dig i sökfunktionerna. Dessutom finns en funktion som, om du aktiverar den, filtrerar bort meddelanden som innehåller eventuellt stötande ord.


Mötesplatsen blockera

Sök bland kontaktannonser och skapa din dejting profil gratis på Sveriges bästa dejtingsajt. Hur blockerar eller döljer jag en annan medlem? Varför står det att min e-postadress är upptagen? Hur raderar jag min profil? Svalans mötesplats för seniorer ligger i Mjällby, på Sockenvägen 5. Här kan du fika, träna gymnastik, sjunga, spela spel eller bara umgås.


Du behöver inte bo på Svalan för att kunna delta i aktiviteterna, mötesplatsen är öppen för alla! På mötesplatsen kan man blockera en person. Det skulle jag göra om det var jobbigt och han inte fattade vinken när man inte svarar. Jag har varit medlem i några veckor och en kille skrev precis hela tiden och kändes nästan agressiv så honom blockerade jag, orkade bara inte lägga ned energi på honom och förklara. Mingla är en öppen mötesplats i samma lokaler som äldreboendet Kastanjen.


Jag har också fått ett par skamliga förslag vilket jag tar som en direkt förolämpning, ( blockerade dem direkt), eftersom jag har en seriös annons som inte borde inbjuda till sådant. Det finns ju andra sajter för det. Jag funderar på att avsluta kontot eller ska jag ge det en chans? Vad har ni för erfarenheter av Mötesplatsen ? Med funktionen ” blockera ” blockerar du kommunikationen med medlemmarna. Den här åtgärden har ingen effekt på dina listor eller sökresultat och medlemmarnas profiler fortsätter visas.


Personerna i fråga kommer att kunna besöka din profil, flörta med dig och favoritmarkera dig, men inte skicka meddelanden till dig. Mötesplatsen förbehåller sig rätten att inhämta nödvändig information för att kunna styrka eller avfärda misstankar om brott mot dessa regler. Under tiden en dylik undersökning pågår, kan Mötesplatsen komma att blockera medlemmens tillgång till tjänsten.


Dejtingsidor online som faktiskt kan Överraska dig! Recensioner från verkliga personer. Det anordnas både aktiviteter som återkommer varje vecka, och programpunkter som är unika för månaden. Duvans mötesplats för seniorer ligger i centrala Sölvesborg, på Sankt Ibbsgatan 1D. För att ladda upp, ändra eller radera ditt profilfoto så klickar du först på Profil i din vänstermeny följt av Ändra Profilfoto under de.


Först när du verkligen känner att ni har ett seriöst förhållande, kan du börja tänka på att låna ut pengar. Kom ihåg att du alltid kan blockera någon, om du inte vill att hen ska kunna kontakta dig igen. Om du upplever att någon trakasserar dig eller kränker dig på något sätt, ta genast kontakt med Mötesplatsens kundtjänst. Ja, det finns mycket statistik om Mötesplatsens användare, men det är inte så lätt att säga om det är en speciell typ av man som blir medlem. Vi vet mycket om medlemmarnas personlighet.


Vi använder cookies för att erbjuda en bättre och mer personlig användarupplevelse och för att vissa funktioner på våra webbplatser ska fungera. Om du vill ha mer information om vår användning av cookies, inklusive hur du kan blockera eller radera dem läs mer under Hantering av Cookies.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения