вторник, 14 февраля 2017 г.

Otrohet över internet

Discover At And Internet. Riktigt korkad och riktigt dum! Jag bor ihop med en man, han är urgullig och vi har haft det helt underbart. Otrohet kan bryta sönder dig inombords.


Det känns som om du aldrig kommer att komma över denna stora besvikelse, men vet du vad?

Du kommer att kunna gå vidare från det starkare om du bemöter det på rätt sätt. Kärlek kommer att vara det som får dig att vilja lösa situationen och vara tillsammans igen. Med den imponerande teknologiska utveckling som skett inom kommunikationsfältet, med mobiltelefoner och internet , har sederna ändrats mycket, och definitionen av otrohet har utökats för att nu även inkludera beteenden såsoUtbyte av intima meddelanden med någon genom bruk av mobiltelefoner. Att dejta någon över internet.


En kärlek kan när den fångats mellan otrohet och brist på respekt för varandra förlåtas… Men den kommer inte tillåta och aldrig rättfärdiga det. Det kan låta lite grymt, men otrohet orsakas inte av någon annan än dig själv i de fall då du frivilligt letar efter fel person. Ulf hittar en klippbok full med sexmail som hans fru fått från en annan man.

Bara en kompis säger hon. För många blir den riskfria nätromansen beroende- framkallande. Här berättar två män och två kvinnor om den nya otroheten.


Jag har reflekterat över några saker som sällan nämns, men som är väl så Sanna och viktiga. Vi var lyckliga, hade det bra, har inte ändrat på något efter otroheten. Min man hade inga negativa åsikter om vårt äktenskap som skulle vara anledning till otrohet.


Självklart känner jag sorg över att det blev så här. Jag vill tro att ett förhållande kan läkas efter en otrohet , men om han kom tillbaka i dag skulle det inte vara aktuellt. Nu kan jag se de stora bristerna vi hade i äktenskapet. Gå vidare efter otrohet. Hur kan man förlåta och gå vidare efter otrohet ? Upptäckten av otrohet – allt från hemliga sms, telefonsamtal, eller hemliga mail via internet – kan vara en extremt förödande upplevelse.


Så testa att fråga något om otrohet och håll koll på hens händer, om de är framme eller om hen gömmer dem i fickan eller under bordet. Hens ögon när ni pratar om känsliga saker. Om ni pratar om saker som otrohet och hens plötsligt gör något annorlunda med ögonen så kan det vara ett tecken.


Jag kände mig som mitt liv var på väg att sluta, och föll sönder.

Tack vare en spell caster som heter Dr John som jag träffade på nätet. På ena trogen dag, som jag surfar via internet , jag söker efter en bra spell caster som kan lösa mina problem. Jag kom över serie vittnesmål om denna spell caster. Min uppfattning är att man inte pratar om hur man ser på otrohet förrän det behövs.


Förrän det dyker upp, om jag ska generalisera. Det är vanligare att man utgår från att om vi träffar varandra, om vi börjar dejta och efter ett tag blir det vi, då träffar vi inte andra sedan. Efter otrohet är det såklart vanligt att folk blir arga. De anklagar ibland din partner utan att ge honom eller henne en chans att prata. Det stämmer att otrohet gör ont, men par som kommer över det kan kommunicera och hitta lösningar.


Många tror att sådana par lurar sig själva, men det stämmer inte. Par som kommer över otrohet är. Om man älskar varandra och litar på varandra är risken för att bli bedragen mycket liten. Men vi är alla människor, och människor begår misstag och snedsteg. Det finns ingen absolut definition av vad otrohet är.


Nej, otrohet behöver inte betyda slutet. Så kanske är den en chans att börja om, med varandra. Sexterapeuten Esther Perels nya bok ger den smärtsamma otroheten nya perspektiv. Men behöver inte automatiskt leda till att det blir så. De flesta förhållanden bygger på ett oskrivet moraliskt kontrakt att man ska vara trogen.


Visar det sig att en av parterna brutit det kontraktet hamnar ofta den andra i chock och kris. Men det är inte bara sorg och otrohet när Miss Honey Potter undersöker sina klienters män. Många gånger kan hon nämligen gå tillbaka till fruarna och berätta att deras män är väldigt trevliga och bra.


Det är många jobb där jag får gå tillbaka till frun och lugna med att säga du har någon väldigt bra i ditt liv.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения