среда, 27 июня 2018 г.

Göta energi lurad

Teckna direkt online eller ta hjälp av våra rådgivare. Jämför Sveriges elbolag på några min. Skulle inte ens vilja ge en stjärna,men det var man ju tvungen till för att kunna skriva omdöme. Vi löser elen så du kan lägga energi på det du gillar. Göta Energi är ett elbolag med fokus på kundservice.


Prisbelönt kundtjänst Nykundsgaranti Fria.

Nätleverantören är det bolag som äger elnätet i det område där du bor, till nätleverantören betalar du en avgift för att få elen transporterad till ditt hushåll. Tyckte detta verkade helt onödigt och vansinnigt då det bara är några hundringar per månad det gäller. Jag var och handlade och utanför stod några killar från Göta energi.


De haffademig och jag sa jag inte hade tid. De fick våra namn o adressuppgifter. Jag skrev inte under något ! Ni är mest arga på er själva för att ni inte kunde stå emot och säga NEJ. Bor du i villa betalar du endast kr mån.


Dessutom premierades jag för att jag valde att använda dem igen.

De hör av sig med jämna mellanrum, bara för att kolla att jag fortfarande är nöjd med dem. De är trygga och seriösa. Han påstod sig ha ett fantastiskt erbjudande för mig där jag skulle få köpa elen till inköpspris.


Re ingenting har göta energi som leverantör, fick brev från företaget som äger nätet att det skulle bytas mätare. Energibolaget lockade med 5kronor att handla för hos butikskedjan. Klagomål om Göta energi. Och till alla er som säger att ni blivit lurade eller påtvingade.


I underlaget ingår återkommande klagomål där kunder behöver vägledning vid en pågående tvist. Företaget har många klagomål, sett till vad som är normalt på elmarknaden. Vad lägger du din energi på?


Det är sådant vi tänker på när vi levererar el till våra kunder, att kunna använda sin energi till något riktigt kul. Vill du veta mer om oss, tryck på play och få lite skön Götaenergi! Hafslunds erfarenheter är ett viktigt stö men vi arbetar i stort sett på samma vis som alltid. Vi vill att fler ska få möjlighet att ta del av våra tjänster och ser fram emot ännu fler nöjda kunder. Detta företagets fel, för dom vill ju med ha pengar.


Om dom kör ful-sälj till folk. Göta energi tror jag inte bryr sig om folk bara dom får sina pengar, men dom borde ju ha lite mer. Har hänt mig en sak från Göta energi som jag inte kan tro på.

Jag ägde en fastighet i Torslanda och sålde den i december förra året och flyttade till en ny produktion. Han sa jag hade Göta energi avtal och var bunden och när jag flyttar måste jag flytta avtalet. Radhusägaren Arthur Rizzi blev inlåst i ett nytt dyrt elavtal ett helt år när hans gamla löpte ut, utan hans godkännande. Dessutom begär elbolaget kronor i månaden i en fast avgift.


Jag känner mig lurad och vill varna andra, säger han.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения