пятница, 22 июня 2018 г.

Jag har varit otrogen vad ska jag göra

Find What Is Vad on TheWeb. Min sambo är den underbaraste på denna jor vi har barn tillsammans. Igår hände det som inte får hända jag var otrogen.


Sambon har sagt att han aldrig skulle förlåta en sån sak. Kan du hjälpa mig med ett hopplöst dilemma. Min fru och jag har varit ihop i.

Vad kan jag göra för att sluta vara så ledsen hela tiden? Detta är det enda jag tänker på och det tar upp otroligt mycket av min energi. När vi har diskuterat otrohet innan har han bland annat sagt att han inte respekterar folk som är otrogna och skulle någon vara det mot honom, skulle han aldrig förlåta henne. I undantagsfall när det är en enstaka händelse som hänt för länge sedan kanske man inte ska göra det.


Man kan orsaka stor skada för att man vill lätta sitt eget dåliga samvete. Det dåliga samvetet kan vara det straff man får bära. Har man varit otrogen ska man själv ta på sig hela och fulla ansvaret. Det är ju jag som aktivt tog steget.


En man som varit otrogen mot världens underbaraste fru och kan förlora allt!

Huruvida du har varit otrogen kan bara du själv avgöra, det är dina värderingar som styr ditt liv. Du var ledsen och behövde en famn, lite tröst och bekräftelse. Eller så gjorde du som jag en gång gjorde, låg med någon annan för att göra skiljsmässan definitiv för dig själv? Vad ska jag göra jag har varit otrogen. Det första äktenskapet var allt annat än bra då allt gick ut på att göra som han tyckte och ville både vad gällde hur hemmet skulle skötas och vad vi skulle göra på fritiden och på semestrarna.


Fattar inte hur jag kunde göra så. Min kära pojkvän vet ingenting och så hoppas jag det förblir. För jag tror han aldrig skulle förlåta mej om han visste. Nu har jag enormt mycket skuld känslor och vet inte vad jag ska göra , ska jag säga det till min pojkvän? Eller ska jag vara tyst och låta det gå, för jag vet inte om jag gillar killen i min klass heller, för han är så otroligt snäll och snygg, typ perfekt kille.


Att få reda på att din partner har varit otrogen är inte kul, men hur gör man om man själv har varit det? Nyheterträffade tjejerna bakom podden Alla våra ligg och här är deras tips på hur du berättar för din partner att du varit otrogen. Han vet att jag har haft nån form av relation till den andra men inte att jag har varit otrogen.


Han har givetvis sina misstankar. Vi har bestämt att vi ska fortsätta ändå och nu vill jag hjälpa min pojkvän att kunna lita på mig igen. Terapisnack är ett psykologiforum för dig som har frågor om psykoterapi, panikångest, självkänsla, relationsproblem, relationsbekymmer, otrohet, svartsjuka och mycket mer. Som medlem kan du själv ställa frågor och få svar av andra medlemmar som är intresserade av psykologi.


Hej jag har varit otrogen mot min pojkvän som är mitt allt.

Men nej det har han ju inte. Skrivet av: Svekelina: Nu är det gjort. För en vecka sedan tog jag steget fullt ut och var otrogen.


Det känns som att vara förälskad på nytt, det bubblar som skumpa i hela kroppen. Fråga till Relationsexpert. Hej, Min sambo och jag har varit tillsammans i knappt ett år. Under hela denna tid har han aldrig sagt självmant att han älskar mig.


Han svarar ” jag älskar dig också” när jag säger att jag älskar honom men han säger det aldrig självmant. Jag har varit otrogen nu!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения