среда, 22 августа 2018 г.

Det här kortet godkänns inte använd ett annat kort paypal

Det här kortet godkänns inte använd ett annat kort paypal

Fråga varför ditt kort nekades och om du fortfarande kan använda det. Försök genomföra transaktionen igen senare. Du måste göra det för alla andra nätbutiker som inte har 3D Secure (om du inte redan har använt ditt kort hos handlaren tidigare). När jag skriver in all information från kortet får jag Det går inte att lägga till det här kortet. Vad är det som fattas för att få lägga till kortet ? Har en fråga, jag använder mig av paypal för att handla över nätet.


Jag beställde ett nytt kort för ett tag sen, så skulle jag ändra informationen angående utgångsdatumet och CVV koden. Dubbelkollat allt, men hos paypal står det Det här kortet godkänns inte. Använd ett annat kort. Nu fick jag kortet ( det fysiska) hem i brevlådan, det kom i ett rosa fluffigt kuvert.


Trodde först det var någon sexleksak. Du behöver inte ha någon kredit på det. I såna fall dras pengarna bara ifrån det konto som kortet är kopplat till. Det här gör Visa eller Mastercard när du använder kortet.


Det här kortet godkänns inte använd ett annat kort paypal

De sköter betalningen mellan kortutgivaren och handlaren. Det är bara säkert att följa en länk om du kan lita på den som skapat länken, och du vet kanske inte alltid vem det är. Ett annat fall är ju t. PayPal - Hur fungerar det ? SF-bio då man inte ska använda ekort för att köpa biljetter just eftersom det är kortets identitets-nummer som läses då du ska hämta ut biljetterna. Det är alltså dessa siffror som genereras helt andra då du använder e- kort.


Men det är ju som sagt något helt annat. Kort och transaktioner som inte godkänns av Paypal. I vissa fall när man använder sig av Paypal kan man få ett meddelande om att transaktionen eller kortet som man försöker använda inte godkänns.


Detta kan bero på flera saker. Det kortet använder jag även i vanliga fysiska butiker när jag handlar. De kollar med utgivaren av kortet om transaktionen ska accepteras eller inte. Samma kort har jag kopplat till mig paypal och det fungerar klockrent!


I tillägg kan man även sända pengar från ett reload- kort till ett annat. Jag använder Swedbank E- kort och det har fungerat utan problem många gånger tidigare. Jag har inget Paypalkonto utan jag betalar alltid som gäst. Men som sagt så går det inte nu.


Ta bort eller uppdatera kort som har upphört att gälla. Betalningar avvisas om kortet har upphört att gälla. Hitta betalningsmetoden du försöker använda för köpet. Kontrollera utgångsdatumen för de angivna.


Fick låna en väns konto. Det var inga extra kostnader för köpen. Det kan till exempel ske genom läsning av kortets chip eller magnetremsa.


Det här kortet godkänns inte använd ett annat kort paypal

I de flesta fall ska köpet sedan godkännas med personlig ko skriftlig signatur eller på annat förekommande sätt. Du väljer själv en PIN-kod till ditt kort.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения