пятница, 31 августа 2018 г.

Qx galan

Sveriges största gaysajt med nyheter, underhållning, internationell gayguide och en shop med ett brett urval av regnbågsprodukter. Barbro Svensson och Tim Bergling, i Sverige och världen kända som Lill-Babs och Avicii. På QX-galan hyllades båda av Babben.


Qx galan

QX läsare och besökare har utsett sina hjältar. Vi firar med en stor gala i glädjens, kärlekens, skrattets men också allvarets tecken. För 21:a gången bjuder QX-galan på en kändistätt tillställning. På röda mattan flockades kändisar med glittrande utstyrslar och glada miner. Christer Lindarw – som vann ”Årets hbtq-person” förra året – dök upp.


Det senaste om QX-galan. HBTQ-vän på QX-galan är artisten Mendez. Han passade på att hylla sin son, som han hade med sig på scen. Gaygalan är ett årligt evenemang arrangerat av tidningen QX. Vinnarna röstas fram av tidningens läsare i olika kategorier.


Qx galan

Från scenen på Cirkus i Stockholm tackade han för priset. Läs nyheter, artiklar och se tv-klipp om QX-galan på Aftonbladet. Jag är ju så bortskämd med priser så det är ju helt löjligt det här, säger han från scen. Tack QX–galan för priset Årets scen.


För en människas rätt till sitt eget liv, sina egna känslor, röst och kropp. Jag gillar att hon låter det blonda svallet vara utsläppt i stora lockar och kör på ett rejäla örhängen. Laila Bagge satsar på glittrigt, vilket ju känns helt rätt på QX-galan ! Jag hade dock gärna sett henne i ett par pumps, som hade gett mer galakänsla än de höga stövlarna. Hon har gått från att vara en illa bevarad hemlighet inom den alpina världscupcirkusen till en tillvaro som. Plötsligt dök Melanie Chisholm, mer känd under sitt artistnamn Mel C, upp på årets QX - gala.


Och det var ingen tvekan att framträdandet blev en rejäl överraskning för många av gästerna. Jag är ganska stark och explosiv som person när jag är på scen. Men när det kommer till impulsiva saker så blir jag jävligt rör sade Skäringer enligt QX.


Aftonbladet rapporterar också från Mia Skäringers tal på QX-galan : – När jag fick frågan om jag skulle göra No more fucks to give som en stor arenaturné tvekade jag. Prisutdelningen på QX-galan i Stockholm firade i år år och leddes för andra gången i rad av skådespelaren Shima Niavarani. Galan leddes av Shima Niavarani. En stjärnspäckad och kärleksfull gala med mycket glitter och glamour. Emma Rösta på min vän Jag skrev ju om när jag var i Örebro på min äldsta väns 40-års fest.


Jag har känt henne sen jag var år och nu är hon nominerad i QX-galan. Galasäsongen är i full gång, och efter Guldbaggegalan är det dags för QX Gaygala. Lars-Åke Babsan Wilhelmson.


Niklas Berglind och Emanuel Rohdén. Hela skådisgänget från Vår tid är nu. Här samlar vi alla artiklar om QX-galan. Fler artiklar hittar du i följande artikelserier: Kulturarvsdebatten.


Qx galan

Andra ämnen som ofta förekommer i artiklar om QX-galan är: Rikard Wolff, Ola Wong, Alice Bah Kuhnke och Edward Blom. I går prisades Emma Green Tregaro på QX-galan för sitt arbete för HBTQ-personer. Antalet kategorier minskades till elva stycken, men med fem nominerade i varje kategori istället för fyra.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения