среда, 5 июня 2019 г.

Olyckligt kär vad ska jag göra

Olycklig kärlek är en ensidig och intensiv känsla som kan få en enorm kraft. Det må vara romantiskt att älska någon med varje fiber av sin person, men när känslorna inte är besvarade så är sanningen att olycklig kärlek kan ta knäcken på en. Läs hur du bäst ska hantera dessa känslor för att verkligen gå vidare. Det är ju så att man lätt blir olycklig av kärleken om den inte är ömsesidig.


Då är det kanske bättre att försöka hitta någon annan att ägna sin kärlek åt. Min spontana fråga är om du redan har frågat henne vad hon känner?

Men vad ska man göra , tänka och hur går man vidare om man är det? Nyheterpratade med Charlotte Sander, som är relationsexpert och samtalsterapeut och driver sajten relationsexperten, för att prata om olycklig kärlek. För om man är olyckligt kär , vad ska man göra då?


Känner du så är du antagligen olyckligt kär. Det vore kul att bara satsa allt på rött och flytta till en tropisk ö Nej, det vore det inte. Du tänker bara så för att du är olyckligt kär. Magdas tecken: Konstant deppig.


Livet suger – det konstaterade du så fort du insåg att det aldrig någonsin skulle bli ni två. Jag har blivit så fruktansvärt kär , olyckligt kär , i mitt KK.

Jag vet inte vad jag ska göra och mitt hjärta värker. Alltså jag hoppas inte det. Men jag tror att om jag skulle göra slut med min kille nu, och vara singel och bli olyckligt kär så tror jag att man blir bättre på att hitta rätt verktyg för hur man inte är olyckligt kär så länge ju äldre man blir.


Till exempel är det ju supersmart att berätta för personen att man är kär i den. Jag kontaktade honom och berättade för mina problem och han berättade för mig vad jag skulle göra - vad gjorde att jag blev kär jag har varit olycklig. Vad ska du göra om du är kär i en gift kvinna? Du kommer att vara den som blir sårad. Tvåsamheten är som ett ouppnåeligt Nirvana för mig.


Hur ska jag nå den tvåsamheten, eller sluta känna mig beroende av den? Så olyckligt kär i en kollega - vad gör man? Kanske ska tillägga att jag är ny på avdelningen sedan ett par månader men inte på arbetsgivaren.


En kille som jag älskar, hatar mig. Han är inte intresserad av att vara mer än KK och hör aldrig av sig förutom när han är kåt och vill träffas. Han vill inte ens veta av mig. Maja Hamskär, kurator, svarar på. Visar endast inlägg av Socker-Fia - Visa alla.


Vad du ska göra är iallafall ingenting. Sök dig bort därifrån om du mår dåligt över det hela,är mitt enda tips.

Kanske rentutav byta yrke om det är ett återkommande. Det är helt gratis att bli medlem och det tar bara någon minut. Jag har bemötts av min livs största olycka och det är att killen jag djupt fallit för. Hur kan jag visa att jag är kär ? Du kan göra det med ord. Det är olika hur man vill visa kärlek till andra.


Eller så vill du visa din kärlek genom att till exempel vara omtänksam och göra sånt som den eller de du är kär i tycker om. De allra flesta blir glada och mår bra av att få bekräftelse och förstå att man är omtyckt.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения