понедельник, 9 сентября 2019 г.

Skjutstöd biltema

Välkommen in till hela familjens varuhus. Glöm inte att även besöka vårt café under ditt besök i våra varuhus. Se våra senaste produktnyheter. Läs katalogen redan idag! Hitta ditt närmaste varuhus.


Köp skjutstöd hos Widforss. Betala säkert med avgiftsfri faktura, kort eller internetbank. Raptor är ett klassiskt skjutstöd tillverkat i lätt trä.


Det är en variant på ett stöd som inte är helt ovanligt på kontinenten, men då handlar det ofta om hemmabygge. Stödet kan använ-das som skjutkäpp, eller fällas ut till bipo tri-pod och slutligen kan man fälla ut ett stöd för kolven. Endast för stående skytte. Handla skjutstöd och skytteutrustning online hos widforss.


Skjutstöd biltema

Vi erbjuder alltid fri frakt, blixtsnabba leveranser, god kunskap och bra service! Stable Sticks har kommit upp med dessa skjutstöd för exempelvis pyrsch, fågeljakt och för drevjakt. Med detta skjutstöd ligger vapnet stilla och stabilt medan du siktar, och du har samtidigt en stor rörlighet. Produkter för en aktiv fritid eller friluftsliv på land och vatten.


Biltema – för en rikare fritid! Här finns även sådant för aktiviteter och träning i eller utanför hemmet, med. Samtliga skjutstöd har olika egenskaper för olika användningsområden. Som sagt, någon vaddering av skjutstödet blir det till nästa höst.


Vi monterade på krokar, så man kan hänga tex bössa eller ryggsäck vid sidan om sitsen. Selen som kom med tornet är mer eller mindre bara att kasta, otymplig och ej nödvändig enl min mening. Tornet sitter som berget, samt att det är inte överdrivigt högt.


Jaktstegen är tillverkad i metall och är pulverlackad för att motstå korrision. Stegen kommer i tre delar och kan justeras i. Skjutstege, jaktstege från Frisport. Monteras med dubbla spännband mot ett trä Ø 30–cm. Stegen har två sektioner, vilket gör det möjligt att välja mellan olika sitthöjder.


Skjutstöd biltema

Vadderat tygskydd på skjutstöd och armstöd. Dubbla hållare för utrustning på varje armstöd. Hej, Jag är nybörjare och tänkte köpa ett skjutstöd för stående skytte. Eftersom jag förstår mina begränsningar som skytt så vill jag ha ett så stabilt stöd som möjligt.


Hellre att det tar sek längre tid att fälla upp och att jag missar skjuttillfället än något som går snabbare att ställa upp m. Jag tycker den är bra i sin justerbara längd för då funkar den även till visst sittande skytte. För fiske vill jag ha en stabilare käpp så jag råder dig att ha två olika. Hos XXL hittar du ett stort sortiment av jaktutrustning till låga priser.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения