четверг, 23 июля 2015 г.

Aktivera icloud bildbibliotek

Aktivera icloud bildbibliotek

Få en gratis demonstration som är anpassad för dina behov. Där finns även alternativet Optimera bildlagring av bilder. Alla nya bilder som du tar eller lägger till i ditt bibliotek visas i albumet på den enheten. Min BildströSe Min bildström på iCloud.


My Photo Stream är aktiverat. Det innebär att alla dina bilder, filer, anteckningar med mera skyddas, uppdateras och finns nära till hands var du än är. Allt sker auto­matiskt så att du kan fokusera på det du tycker mest om att göra. Imageshop Bildbank för företag - ta kontakt!


Jag behöver hjälp med ett bildbibliotek (iPhoto) som är fast i min Airport Time Capsule. Jag har använt Airport Time Capsule som backup för mitt bildbibliotek mot min gamla MacBook Pro som nu är helt död. Jag kommer åt biblioteket från min MacBook Air, men vill flytta hela biblioteket till en mol. Men har du en äldre enhet än så kan du ändå dela dina bilder med andra.


Aktivera icloud bildbibliotek

Japp, och dra bilderna därifrån till annan plats år nog det enklaste. Anmäl Ändra Gilla Svara. Ett snarlikt fotoimportprogram ska finnas till PC har jag för mig.


Men då får du dem också i telefonen. Och de hämtas ner till enheten. Första steget är att besöka Inställningar och Icloud.


Genom att klicka på Bilder får jag upp de alternativ jag söker. För att få tjänsten att automatiskt hantera hur mycket utrymme som bilderna tar i min IOS-enhet aktiverar jag också alternativet Optimera lagring. Här kan jag nämligen aktivera Icloud-bildbibliotek.


Vad ser du för status. Har lyckats få bort utrymmet som bilderna upptar iaf, om det är en lösning vettefan. Efter det så försvann det upptagna utrymmet iaf, och nu verkar det stämma. Det finns heller inte stöd för uppladdning av videoklipp i den nuvarande versionen.


Icloud bildbibliotek - ångra inaktivering. Välj att få notiser när ett klipp spelas in och visa det i appen Hem på Mac. I appen Hem finns det en tidslinje med inspelningar som kan spelas upp från iCloud. Du kan även dela en inspelning, ta bort den eller spara den i ditt bildbibliotek. Pad eller blir av med den.


En annan uppdatering hittar vi i nya beta-versionen av version 9. Med ett bildbibliotek kan du dela en samling digitala foton eller bilder. Från ett bildbibliotek kan du visa bilder i ett bildspel, hämta bilder i en viss storlek och i ett visst format till datorn samt redigera bilder. SharePoint-bibliotek har bildbibliotek många fördelar.


Här samlar vi alla artiklar om icloud. Det är ingen fara att återställa en enhet för att man inte ska använda den längre. Apple jobbar på en lösning.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения