четверг, 9 марта 2017 г.

Ensamstående mamma blogg

Just nu ingår: Eucerin-kit värde 745kr! Beställ smidigt online. Här bloggar jag om livet som ensamstående mamma till fyra små barn, trillingarna Gabriel, Theo och Camila och deras storebror Matias. Livet hos oss är trångt, kaotiskt, slitigt och högljutt och men också fullt av kärlek, glädje och humor.


Snart ensamstående mamma till lilla Kevin på ca månader med komjölksproteinallergi.

Det har blivit hundratals berättelser om tvätt, stress och älskade barn. Kvinna bad forskaren Claudia Gardberg Morner granska kvinnaläsarnas dagböcker och här är resultatet. Välkommen till mig Petra heter jag och är en fyrbarnsmamma född -7 bosatt norr om Sthlm i ett hus där vi har byggt på en.


Har två ljuvliga barn och så har jag fått diagnosen bröstcancer. Utan min mamma hade jag inte fixat det här, inte så bra som jag hitintills gjort. Om inte hon hade funnits hade inte jag funnits.


Nu är det Maya och jag. Vår lördag börjar gå mot sitt slut, här är lugnt, Madicken på teven, jag vid bloggen , som så många gånger förr.

Här får ni läsa om en tvillingmammas vardag, hur roligt men samtidigt tufft det är att vara mamma. Nu har mama slutat fronta överskriften på bloggposterna så en ”måste” klicka sig in i bloggarna för att veta om ngt nytt kommit – och i Annikas fall händer det väldigt sällan. Men även hålla koll på alla roliga träningsevent och bootcamps, som jag kör både i Sverige och utomlands.


Vi har det bra, och jag gör mitt bästa för att vara den bästa mamma som går till Jamie. Vi ensamstående föräldrar måste ge oss själva en klapp på axeln till och från. För även om det är svårt i bland så gör vi det bästa vi kan för våra barn. Blev ensamstående mamma till en liten kotte som jag kallade henne i magen den trettionde maj tvåtusentolv.


Jag gör ALLT för honom. Det är verkligen det bästa jag åtstakommit i mitt tjugotvååriga liv. Inte för att jag måste (är endast år) utan för att jag vill.


I den här bloggen kommer jag skriva om min resa till att bli frivilligt ensamstående mamma. Den ensamstående mamman är så himla bra för hon är både pappa och mamma. Och jag hatar att politiker glömmer dem, de får ingen kred oftast ingen extra hjälp, ensamstående mammor är en bortglömd grupp som borde hyllas hela tiden. VET och visar och förstår att dom har en mamma som finns och skulle göra vad fasen som helst, någon dom kommer till både gällande negativa och positiva saker, det är ju en trygg punkt för dom - och det är jag så glad över, att dom vet att jag alltid är deras mamma som dom kan vända sig till och finna trygghet och ja.


Toppbloggare Träning ska inte behöva vara tråkigt! Då måste du testa något annan form, där DU tycker att det är. Bloggar hos Allt för föräldrar.

Ibland kan det vara svårt att kombinera föräldraskapet och sökandet efter en ny partner. Läs eDarlings dejttips om du är en ensamstående mamma för råd och. Ensamstående med min älskade dotter som kom till världen juni-13. Matte till knäppaste katten i stan’.


Mammaledig och jobbar lite smått. På bloggen kan ni ta del av min vardag som ensamstående mamma samt massor av annat. Så fruktansvärt otäckt!


Han säger mamma kramas och kramar om mig och vägrar släppa taget. Mysigt om det inte vore för magsjukan. Han har jätte ont i magen och bara kräks, Usch och fy för den!


Mitt namn är Jenny , jag är år och har en son på år. I denna bloggen får ni följa mig, en ung och ensamstående mamma i min vardag. Bor i en lägenhet med min son och har precis köpt en kolonistuga. I torsdags va jag på Karolinska med Villy, ett akutbesök. Vi har sedan en vecka tillbaka ungefär vetat att han har bildat lite antikroppar emot faktor8medicinen.


Så just därför vill jag tipsa er om min blogg. Fördelar med att vara ensamstående mamma Hej, jag är år och har en son som är år, alltså fick jag honom när jag var år.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения