четверг, 30 марта 2017 г.

Logga in paypal

Logga in paypal

Av säkerhetsskäl ber vi dig ibland att logga in, inklusive varje gång du uppdaterar dina person- eller betalningsuppgifter. Vi rekommenderar inte att du använder One Touch TM på delade enheter. Du kan inaktivera funktionen när som helst i inställningarna för PayPal. Ett enda konto – sen kan du betala på nätet med bara ett lösenord. Skip typing your password by staying logged in on this device.


Det är gratis att skapa PayPal -konto. Turn this off at any time in your PayPal settings. Du loggar in på vår partner Trustlys nätverk med dina PayPal -uppgifter. Sedan väljer du bank och anger den summa du vill föra över. Följ stegen för att bekräfta överföringen – sen kan du börja handla.


Tänk på att du måste ha bekräftat e-postadressen på ditt PayPal -konto för att kunna använda Fyll på direkt. Med våra logotyper och webbannonser visar du tydligt för dina kunder att du låter PayPal hantera deras betalningar på ett säkert sätt. PayPal erbjuder dig hostad grafik för webbannonser, knappar och betalningsalternativ som du kan använda på din webbplats, mobilanpassade webbplats och på din betalningssida.


Hur verifierar jag mitt PayPal -konto? Vad händer om jag har glömt bort min e-postadress? Hur gör jag för att visa eller ändra min kontoinformation? Hur lägger jag till ett betalkort till mitt PayPal -konto?


Hur lämnar jag in ett klagomål till PayPal ? Hur fyller jag på pengar på mitt PayPal -konto? Jag har glömt mitt PayPal -lösenord. Med PayPal kan du betala och överföra till alla som har e-post. PayPal är kostnadsfritt för konsumenter och fungerar friktionsfritt tillsammans med ditt befintliga kreditkort och lönekonto.


Logga in paypal

Du kan reglera skulder, låna kontanter, dela upp räkningar eller dela upp utgifter mellan vänner utan behov av uttagsautomat eller checkar. Få återbäring på alla dina onlineköp via Refunder. Smart, enkelt och gratis! Produkter från alla stora varumärken och butiker. Logga in på ditt konto och klicka på ”Kontakta oss” längst ner på sidan.


Sedan kan du välja om du vill skriva eller ringa till oss. Glöm inte att vi har ett svenskt telefonnummer – och vi har öppet måndag–fredag kl. På något vis kan jag inte logga in på mitt konto på Paypal , fast jag tycker jag skrivit in rätt lösenord som jag gjort alla andra gånger.


Och har också efterfrågat att få ett nytt lösenord till min e-mail, vilket jag får ett brev, om att jag ska fylla in nytt lösenord samt personliga frågor, som jag inte har en aning om svaren på. Logga in som privatperson Logga in för att se dina gjorda köp. Du kan också se och hantera kommande betalningar med ett klick.


Kom ihåg inloggningsuppgifter. PayPal har inga startavgifter eller månadsavgifter och du kan få skydd mot bedrägerier under förutsättning att du uppfyller PayPals regler. Genom att logga in godkänner jag Klarnas Användarvillkor och bekräftar att jag läst Klarnas Dataskyddsinformation. Med iZettle E-commerce är det lika enkelt att sälja online som i butik. Driv ditt företag från var du än befinner dig – och hantera ditt lager och din.


Handla tryggt och säkert på nätet med Paysons betaltjänster. Både som privatperson och företagare garanterar vi att ni använder säkra betallösningar! Vi erbjuder flexibla finansierings- och fakturalösningar för kunder med komplexa behov.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения