среда, 14 ноября 2018 г.

Programmet spotify går inte att öppna

Gå till Inställningar i din telefon. Leta reda på Spotify i listan över appar och tryck på ikonen. Hej, jag har problem med spotify. Installerar den men den går ej att öppna.


Programmet spotify går inte att öppna

Har provat hos vänner och mitt konto fungerar på andra datorer men på min dator händer inget. Kan det vara någon inställning som är fel? Har automatisk uppdatering på windows.


Gå in på startmenyn och skriv msconfig i sökrutan längst ned och tryck sedan på enter. I fönstret som kommer upp går du in på fliken Autostart. Här finns alla program som starta när Windows startar. Sök rätt på spotify och bocka bort den. Tryck på Ok och välj att starta om datorn när förfrågan om omstart kommer upp.


Tycker att det verkar som att du har kavr spår av den gamla filen som stör den nya. HLP-filer på intranätplatser. Och då är du bra att gå. Spotify har rapporterats att krascha ofta, dock inte oroa dig följande steg kan hjälpa lösa problemet.


Jag har googlat men hittar inget vettigt direkt. När jag förut startade det så gick det igång sen kom felmeddelandet. Men jag testade att avinstallera och även ta bort alla nycklar och sen ominstallera men det gick inte heller. Har även försökt att köra installations programet och själva programmet som adminstratör utan resultat. Fick idag problemet att det inte går att öppna spotify.


Det fungerade senast igår och det fungerar fortfarande på mobilen men inte på datorn. När jag dessutom installerat om Spotify så kan jag inte hitta spotify mappen, varken i Program elr program (x86). Välj då i stället Öppna.


Det reagerar inte alls. Från den Apps och hemsida avsnitt, gå till redigera inställningen och välja Spotify och klicka på låsa upp för att tillåta åtkomst för information. Det är viktigt att ha i åtanke att artiklar som automatöversatts kan ha felaktiga ordval, syntaxfel och grammatiska fel. Det gäller även artiklar som granskats av Microsoft-communityn. Microsoft kan inte hållas ansvarigt för brister och felaktigheter i översättningarna, eller eventuell skada som orsakas av en felaktig översättning.


Programmet spotify går inte att öppna

Längst ned i webbläsarfönstret väljer du Öppna för att öppna filen officefile. Guiden för Office filassociation startar. Leta efter allt som har med start att göra.


Om du hittar en inställning som aktiverar programmet att starta automatiskt när Windows startar, så inaktiverar du den. Om det inte finns en sådan funktion, använder du nästa avsnitt och tabellen längst ned på denna sida för att hindra programmet från att starta. Om det inte gick att läsa in sidan i en annan webbläsare kan det vara problem med nätverket eller webbplatsen. Testa först att starta om modemet och routern. Om det inte fungerar kontaktar du webbplatsens ägare och talar om att du har problem med att läsa in webbsidan.


Har för mig att kanske apparna funkade i början men sen tror jag att efter en senare uppdatering funkade det inte längre. I det senare fallet dyker det upp en ruta som ­meddelar att filen inte kan öppnas. Det kommer upp en skylt att det inte går att öppna appen. Att det inte går med det inbyggda administratörskontot.


Logga in med ett annat konto och försök igen.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения