четверг, 8 ноября 2018 г.

Qx galan 2017

Live från Gaygalan – Allt från årets glammigaste kväll! Den februari är det dags för QX Gaygala på Cirkus i Stockholm. Nu är datumet för biljettsläpp satt. I kväll går QX-galan av stapeln på Cirkus i Stockholm. Här anländer kändisarna till kvällens festligheter.


Qx galan 2017

Barbro Svensson och Tim Bergling, i Sverige och världen kända som Lill-Babs och Avicii. På QX-galan hyllades båda av Babben. Galan leddes av Shima Niavarani. Norska Gabrielle fick publiken på fall.


Publiken kunde inte sitta still när hon levererade sin monsterhit ”fine frøkner”. Läs nyheter, artiklar och se tv-klipp om QX-galan på Aftonbladet. Maria Montazamis syster kom ut som gay för tre år sedan. Det senaste om QX-galan.


Under måndagen delade de ut pris tillsammans på årets gaygala. Jag är jättestolt över min syster. De var bäst och sämst klädda på QX-galan. Foto: Montage Stäng fullskärmsläge.


Graham Norton Show S22EHarrison For Ryan Gosling, Reese Witherspoon, Margot Robbie - Duration: 37:20. This feature is not available right now. Please try again later. QX Gaygalan i TV4: Se Petra Marklund framföra Händerna mot himlen under QX-galan.


Qx galan 2017

Extramaterial som inte rymdes i tv-versionen av galan. Spana in de nominerade och fundera vem du ska lägga din röst på: I morgon öppnar årets omröstning! Att alla får berätta sin historia är viktigt. Köp ditt ex i papper här. Personuppgiftspolicy Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska.


Här är alla vinnare på QX-galan. Igår vann ICA-handlaren Jenni Steiner priset ”Årets vardagshjälte” på QX-galan på Cirkus i Stockholm. På samma tillställning vann även Caroline Farberger, chef på ICA Försäkringar, priset ”Årets HBTQ”.


Emma Rösta på min vän Jag skrev ju om när jag var i Örebro på min äldsta väns 40-års fest. Jag har känt henne sen jag var år och nu är hon nominerad i QX-galan. Här samlar vi alla artiklar om QX-galan. Fler artiklar hittar du i följande artikelserier: Kulturarvsdebatten.


Andra ämnen som ofta förekommer i artiklar om QX-galan är: Rikard Wolff, Ola Wong, Alice Bah Kuhnke och Edward Blom. I går prisades Emma Green Tregaro på QX-galan för sitt arbete för HBTQ-personer. Elle- galan är årets första tillfälle för stjärnorna att visa upp sitt modeintresse på röda mattan.


Tidningen Elle håller sedvanligt festen på.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения