вторник, 27 августа 2019 г.

Längtar efter pojkvän

Trots hårt skolarbete – Anna har just avslutat sitt projektarbete och tar studenten i vår – och alla förberedelser inför Eurovision song contest längtar hon efter att hitta rätt. Jag har ingen pojkvän. Men det skulle vara trevligt att hitta någon. Men just nu är jag mitt uppe i karriären. Om Sverige inte tar sig till VM, kan du ha gjort ditt sista mästerskap då?


Klicka på länken för att se betydelser av längta efter på. Vi hoppas för programledarens skull att hon efter alla mjuka sexiga paket i satin och spets även får ett riktigt hårt paket när månen vandrar sin tysta ban, snön lyser vit på fur och gran, snön lyser vit på taken och endast Patrik är vaken… och julaftonskvällen går mot juldagsmorgon. Vi pratar rätt så ofta om hur det kommer bli när vi skaffar barn, han nämner ofta att jag kommer bli snygg som gravi att han vill ha minst barn osv. Längtar du efter någon att dela hörlurar med så där mysigt? Någon att tagga i dina foton och ta med på släktträffar?


Men hur får man en pojkvän ? Många tjejer väntar helt enkelt. De gör inget särskilt, och tänker att rätt kille förr eller senare dyker upp. Då hade jag och min pojkvän varit dumma nog att inte använda skydd en gång, och därefter hade jag blivit gravid.


Längtar efter pojkvän

Själv fick jag min första pojkvän när jag var 25. Innan dess var det ingen kille som ens såg åt mitt håll. Min dåvarande pojkvän tyckte det var alldeles för tidigt, och egentligen var det väl det också.


Hösten -fick jag ont i mina höfter. Först den ena, strax efter den andra. Då var jag fortfarande tillsammans med honom som tyckte att det var för tidigt att skaffa barn. Min pojkvän är lite si å så med just nu.


Längtar efter pojkvän

Det är precis som rubriken låter. Och om de är så att ja skulle bli gravid vet jag ja hur det hela ska gå runt! Sommar med min pojkvän. Och längtar så efter att det ska bli sommar och att jag ska vara ledig och ha sommarsemester honom. Han som gör mig så glad.


Vissa dagar längtar man efter kvällen och lugn och ro mer än andra. Idag var en sådan dag. Det har varit en hektisk dag på jobbet, full rulle från start till att jag slutade och jag var så uppe i varv när jag kom hem, så jag fortsatte i samma tempo hemma. Det känns som att det pluppar ut bebisar lite överallt. Fast just nu känns det som att det är något år bort i tiden.


Upplever du det som ett val – fotbollskarriären. Längtar så efter kärlek och att ha nån att vara tillsammans med. Har ju sett så många filmer och läst böcker, bl.


Twilight, och kärlek verkar vara det mest fantastiska som finns. Har ni några tips på var jag kan träffa en kille?

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения