понедельник, 12 августа 2019 г.

Nya bekantskaper

Nya bekantskaper

Ett 30-tal akter, varav många med världsrykte, kommer att delta på årets upplaga av Åmåls Bluesfest. För den oinvigde besökaren kan det vara svårt att veta. Vilken mysig dag du verkar haft och visst är det roligt med nya bekantskaper. Idag har jag haft en riktigt dålig föräldraledigdag där jag inuti tänkt tankar som ”hur ska jag stå ut”… Men det kommer an på att Tuva är som en igel på mig och så fort jag lägger bort henne så skriker hon… missnöjd AB. Du känner nog igen dig.


Vaknar upp till en strålande dag igen! Detta gillar vi #128512; Nackdelen med solen är att man ser tydligt. Vegetabiliska oljor är ju lite av kronjuvelerna i naturlig hudvård och jag är på nåt slags mission att prova så många av dem som möjligt. Här hittar man många nya sorter för våren, jag skall bara nämna några som vi hittat: Rödbladig smällspirea (Physocarpus opulifolius ´Summer Wine´), en mer kompakt och låg sort än den gamla ”djävulsbusken” ´Diabolo.


Andra nya låga, rödbladiga sorter i smällspireasortimentet är ´Lady in Red´ och ´Red Baron´. Detta efter att ha sett den nya trailern som visar en betydligt mörkare Stålman än den vi har stiftat bekantskap med tidigare. Här får vi stifta bekantskap med hennes före detta jobbkollegor. Den vägen stiftar våra barn bekantskap med spanskan. Nora som vi fått stifta bekantskap med via media.


Nya bekantskaper

Att engagera sig i en hobby skapar möjligheter för att knyta nya kontakter, då ni har samma intressen och därmed även något att samtala om. Kom in och se andra utgåvor eller andra böcker av samma författare. Då är det faktiskt fullt möjligt att. Jonas arbetar i goa götet och har motsvarande tjänst som jag men på hussidan, han är också en såndära trainee.


Nya bekantskaper - Ibland kan man behöva öppna upp för nya personer i ens liv. Man får nya vänner nästan varje dag och nästa gång man möts så har man nya tips och upplevelser att dela med sig av. Lite nervöst att prata inför nya människor i ämne som inte är direkt mitt men det gick riktigt bra. Veckan fortsatte sedan med lite shopping och middag med lite nya bekantskaper.


Coola, starka kvinnor som jag mött i olika jobbsammanhang. Självklart hängde vi lite på Indiska. Lite väl omatchat men så mycket härliga vårkläder. Nytt år- ny bekantskap Hej! Vore kul utvidga bekantskapskretsen med en ny vän i år.


Bor du i Göteborgsregionen underlättar det. Långa resor kan bli tröttsamma. Nu när det är så mörkt och kallt ute tänkte jag att det kunde vara ett bra tillfälle att skaffa nya vänner! Som kompis skulle jag säga att jag är rolig, pratsam, förstående och alltid med på att göra nya saker!


Anfallaren Chidi Omeje, 2 och den slitstarke mittfältaren Juanjo Ciércoles, 29. It is not easy for women to find a good man, and to be honest it is not easy for a man to find a good woman. De flesta i området där Joshua Mesa bor fick sina hus förstörda i våldsamheterna. För ett par år sedan fick de nya hus genom ett samarbete mellan olika hjälporganisationer och den kenyanska staten.


Här syns Joshua och ett par av husen på Joshuas gård samt den viktiga åsnan. Två gamla smörknivar har jag stiftat bekantskap med den här veckan. Skålen på fot fyndade jag i helgen. Idag var det dags för en utflykt igen till Galle. Inte för att familjen behövdes rastas utan för att Maja och Stina skulle träffa sina nyvunna kompisar Sebas.


Nya bekantskaper

Janne introducerade mig även för två nya bekantskaper som bor i brandbilarna: Flammy och Sticke, två gosedjur som används för att trösta de barn som av olika anledningar får uppleva räddningstjänstens arbete på nära håll i akuta situationer. NYA BEKANTSKAPER SPÖKBLOMMA. I lördags tog jag och min man en fika.


Rörstrands trevliga restaurang i Lidköping, Då föll mina ögon på en ny butik.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения