четверг, 24 мая 2018 г.

Betala blocket annons utan telefon

Man kan inte betala med vissa av Comviq eller Teleabonnemang hos oss på Blocket. Förutom att betala via telefon finns alternativen att betala med kort och swish. Alternativet gällande kortbetalning finns i dagsläget endast om man går via en dator eller vår app men saknas dessvärre på mobilsajten. Betala med kort gör du genom att skriva klart din annons och sedan klickar på “Kortbetalning” längst ned i annonsen. Telefonbetalning När du använder telefonbetalning kan du endast göra det från svenska fasta analoga abonnemang och mobilabonnemang utan kontantkort.


Jag mailar blocket , för dem har tydligen ingen telefonkundtjänst, och säger att jag har fått en faktura på en annons jag inte har köpt. Efter några mailutbyten så säger dem att det är en annons som är förnyad med mitt nummer och känner jag inte igen annonsen så måste jag polisanmäla händelsen. Med Klarna inStore kan du handla i Telefonbutik precis lika smidigt och enkelt som du gör online.


Du kan alltså välja att betala direkt utan varken kontanter eller kort, lite senare eller om du vill dela upp din betalning. Det är numret på blocket när man ändrar annonsen och betalar via telefonen. Avgiften kommer på telefon.


Detta är ett blocket annons nummer när man lagt in en annons. Det har fungerat när jag har lagt in. Fixk sms att kortbetalningen inte gått igenom utan jag skulle betala via telefonen.


Kollade banken och där har det. En lustig sak hände igår. När jag slog samma (jo, jag kollade noga) nummer från min hemtelefon, gick det utmärkt att komma fram. Stockholms trakten till en rimlig kostnad.


OBS, jag svarar inte på mail eller SMS utan bara på telefon. På så sätt kan du välja att antingen dölja telefonnumret i annonsen eller ha det synligt för intressenterna. Du kan se detta på bild nedan: Om du väljer att “bocka“ i denna rutan så kommer ditt telefonnummer att vara osynligt i annonsen och man kan inte se numret på sajten.


Knappen Visa telefonnummer“ finns då inte i annonsen. Eftersom Blocket vill minimera antalet inaktuella annonser på Webbplatsen tas en annons bort av Blocket efter två månader från publiceringsdagen. På Blocket Bostad uthyres tas annons bort av Blocket om du inte har loggat in på ditt Blocket Bostad-konto under en sammanhängande period om tre veckor. En annan fråga är hur många telefoner en person tycks kunna ha.


Många som säljer på blocket kan ibland ha mellan 4-telefoner av nyare modeller. Vad har man dessa till? När Ann Carlsson, 5 skulle köpa en ny telefon till sin son blev hon lurad av en annons på Blocket. Jag blev jättearg, säger hon.


Men hon gav igen och hjälpte polisen få fast säljaren. Strular det för dig när du försöker betala din annons med kort? Detta kan bero på flera olika anledningar.


Betala blocket annons utan telefon

Här kommer en liten check-lista vi vill att du kollar igenom. Först och främst måste ditt kort vara utfärdat i ett nordiskt land. Då kan du tyvärr inte betala med kort hos oss. Beroende vem av lån ett fall av att gjort?


Naturligtvis viktig och det fair trots betalningsanmärkning lån det. Vi granskar alla annonser och hyresvärdar men ibland lyckas bedragare ta sig förbi våra kontroller. Att hyra en bostad som du hittat genom vår tjänst utan att signera hyresavtalet med oss är ett brott mot våra användarvillkor och ger dig ingen säkerhet för dina hyresbetalningar och deposition. DETTA NR TILLHÖR BLOCKET. BETALAR INTE TILLBAKS PENGARNA Det framgår i andvändar avtalet.


Betala blocket annons utan telefon

Har handlar och sålt på blocket många gånger och alltid använt deras internetgiro när varan måste skickas. Varken säljaren eller köparen behöver känna att man skulle bli lurad.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения