понедельник, 14 мая 2018 г.

Nordic färskfoder dosering

Nordic färskfoder dosering

Betala säkert med avgiftsfri faktura, kort eller internetbank. Vi skulle vilja visa dig en beskrivning här men webbplatsen du tittar på tillåter inte detta. Fodergiva för Nordic Hundfoder. Jag hade tänkt att börja ge färskfoder till mina hundar.


Men nu till frågan, hur mycket ska man ge per dag? Måste se till så att jag har plats i frysen, för det går väl åt en del? Här kan du köpa Nordic hundfoder i Umeå. Nordic är ett fruset färskfoder av hög kvalitet av svenska råvaror.


Fodret finns i flera olika utföranden och passar både den aktiva hunden, familjehunden och hunden med känslig mage. Under sidan med produkter kan du läsa lite om de olika sorterna. Ett modernt färskfoder som tar tydligt avstånd från intensivuppfödning, och har en produktion som drivs till 1 av förnyelsebar energi. Jag ger min 5-åriga labradortik Bravo färskfoder (specialen med vom = lightfoder till glupsk labbe) i form av fyrkantiga hamburgare. Det är väldigt lätt att hantera burgarna, en dagsranson i taget får tina och maten är då alltid fräsch.


Man slipper kladda med att dela upp portionerna. Färskfoder från Pondusfoder är ett rått hundfoder baserat på naturliga råvaror. Du hittar färskfoder hos Widforss.


Nordic har fyra olika helfoder och en mängd halvfoder. De flesta korvarna väger ett kilo, men några finns också i halv- respektive kvartskilo och burgare 2gram. Hos oss kan du köpa färskfoder kilovis i butiken eller om du har plats i frysen beställa kartonger á kg. Du får det då lite billigare om du hämtar leveransdagen.


Nordic färskfoder dosering

När valpen kommer hem (veckor) så kan man utgå från av dess vikt och efterhand som valpen växer kommer också procenten att sänkas för att slutligen landa på cirka när den når vuxen ålder. Hundar är rovdjur och skapta för att äta rått kött. Tillverkning sker i egen fabrik av svenska veterinärbesiktigade råvaror från nöt och kyckling. Purenatural erbjuder allt det din hund behöver: naturligt, äkta och välsmakande foder.


Fodret innehåller en hög kötthalt, vitaminer och mineraler. Nordic Oil samarbetar endast med odlare som arbetar enligt EU-regleringar. Alla produkter hos Nordic Oil baseras på EU-godkänd industrihampa med en THC-halt som understiger. Och nu ska husses rottis (lite till medelaktiv) börja på det också eftersom han är lite halvkass i mage och päls, så vi får väl se hur det blir för honom.


Nordic och mår kanon på det, hon är ganska aktiv. Jag ger mestadels torrfoder, men då vi är på resande fot över en helg, tar jag med färskfoder då han inte äter alls annars. Däremot tröttnar han på färskfoder om jag försökt ge honom det en längre period. Då väljer jag ge min hund torrfoder så han äter och inte rasar i vikt. Vilket är det bästa hundfoder man kan ge sin hund.


Dosering av torrfoder.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения