вторник, 22 мая 2018 г.

Börja videoblogga

Börja videoblogga

Det man måste göra är givetvis att spela in videon till att börja me med din webcam, digitalkamera eller mobil. Sen måste du ladda upp filmsnutten nånstans och det finns ett antal ställen du kan göra det på, men jag tycker att funkar bra för det. Tänk på att du måste bli medlem först innan du kan ladda upp en video. Nu går det att videoblogga på blogg. Många av våra bloggare har testat.


Längst ner här hittar ni guide till hur ni kommer igång med ert videobloggande. Vad behöver jag för att kunna börja vlogga? Filmar du med din mobiltelefon och vill få bättre ljud? Tycker du att ljuset i dina filmer är för dåligt?


Här hittar du tips, råd och utrustning för dig som vill börja videoblogga eller söker inspiration för att utveckla dina kunskaper. Marcus Birro börjar videoblogga för SVT Opinion. Tillsammans med andra utvalda debattörer ska han blogga om samhällsfrågor och dagsaktuella händelser. Hur ofta kommer du videoblogga ? Min plan är att börja med två inslag i veckan. Men om jag känner mig själv rätt så kommer det bli fler om jag går igång på det här.


Börja videoblogga

När jag startade min blogg sa jag samma sak, nu ligger jag på mellan 4-inlägg om dagen. Hejhej på er ~jag har funderat länge på att börja videoblogga om lite roliga saker som läsare kan följa med mig på va. Jag har faktiskt börjat fundera på att börja videoblogga igen, jag gjorde ju det på min förra blogg och det är riktigt kul faktiskt. Hoppas du som nu vill starta en blogg och börja blogga fick tillräckligt med tips i det här blogginlägget för att komma igång med din egna blogg. Eller kanske ett eget tips apropå det här ämnet, hur var det till exempel för dig när du började – hade du koll på allt det här?


Det verkar som videoblogga är nya grejen? Bara den senaste veckan så har jag läst bloggerskor som ska börja videoblogga ! Jag har länge funderat på att börja videoblogga men Jag vet inte om vad! Jag vägrar sitta och bara prata om allt eller inget i en videoblogg. Det skulle bara kännas fånigt och det ger er läsare absolut ingenting. I denna video ger jag er som vill börja videoblogga lite tips.


Jag gillar alla bidragen men det är som sagt Ni läsare som ska gilla dem då de framförallt är för eran skull som jag tänkt börja videoblogga. Ni röstar genom att lämna en kommentar med vilket bidrag ni gillar mest. Jag funderar på att börja videoblogga , vad tycker ni om det?


Föregående inlägg brumbrum med stänk! Nästa inlägg STORA URSÄKTER! Isabelle har börjat videoblogga. Nått ska hon väl roa sig med om dagarna med tanke på hur dött det är inne på bloggen.


Den är liten och smidig och utmärkt att ha med sig, men den loggar på och av vid uppkopplingen till mobilen. Igå började jag med ett spelmarathon. Kommer inte avslöja vad dom heter, heheh. Inte först jag är klar. Och jag är på det andra spelet i slutet typ, så det är inte jättemycket kvar.


Börja blogga tips från ledande bloggexperter. Vi har samlat de bästa tipsen för dig som ska börja blogga. Samtliga tips är från storbloggare och experter.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения