среда, 11 октября 2017 г.

Fråga olle

Malin berättar hur det är att resa världen runt för att träffa människor när de har sex. Man besöker åter syndens nästen. Vi besöker åter syndens nästen.


Fråga olle

Hej Olle , jag är en av dina elever i matte och jag har fastnat på en av dina uppgifter på ekvationssystemspappret. Uppgifen ”en mor och hennes son har jag svårt att komma upp med ett ekvationssystem för. Frågan är: Om fem år är en mamma gånger så gammal som sin son. Om tio år är hon gånger så gammal som sin son.


Varje vecka bjuds även kända och okända gäster in som får både svara på frågor samt ställa sina egna frågor. Swedish Talk-Show about sex with famous guests. Jag blev helt fascinerad av hon från Karlskrona som raggar one-night-stands. Väldigt tuff tjej som vågar stå för att hon enbart går in för att ha sex, helst fler gånger i veckan som hon sa.


Fråga olle

Hon verkar nästa för bra för att va sann. Paradise Hotel på TV3. Vill du veta någonting så fråga Olle. Inte heter det orgams? Nej det är bara trams. Hur länge kan man hålla på? Jag undrar om storleken ännu en gång. Går lika bra med kort som lång.


Allt som är normalt ska bekämpas till varje pris. Att naiva människor får ångra sitt deltagande kanske för resten av sina liv har jag inget problem med. Om dessa människors barn får sota för att de har lågbegåvade föräldrar tycker jag att föräldraskapet skall upphävas och sociala myndigheter kopplas in. Jag har en fråga som jag tycker är intressant, men som vid närmare granskning kanske visar sig vara trivial. Den handlar om vad sannolikhet är, rent filosofiskt, och borde därför till och med falla inom ditt specialområde.


Fråga olle

Tage Danielsson hade en monolog om detta men det är mer än humor som omgärdar min fråga. Att man vill varandra väl och unnar sin partner framgång. Att tvåsamheten inte kan fylla alla behov man har – ge varandra utrymme. Tillstånd finns att visa programmet på denna webbplats. Efter moget övervägande beslutade min hustru och jag att jag skulle delta i Kanal 5:s dokumentär om transvestiter och transvestism.


Sexsurrogaten Mare har legat med tusentals kunder och hjälper dem att känn a sig trygga i sin sexualitet. Olle Waller guidar oss tillsammans med reportern Malin. Jag vet att många, otroligt många, unga tjejer kommer till ungdomsmottagning med trasigt underliv eller sprickor runt anus.


Det var det värsta jag har sett. Antog att det är porrindustrin som ger unga en sned bild av vad sex egentligen är.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения