четверг, 26 октября 2017 г.

Saker att önska sig när man fyller 12

Jag sitter i en lite knepig situation. Min syster fyller år snart och jag har ingen aning om vad -åringar önskar sig i present. Försöker tänka tillbaka själv men i och med att det var snart år sedan jag var själv så blir det knepigt. Vi har inte jättebra kontakt heller, vi kanske träffas 3-gånger per år.


Jag fyller år snart, samt julafton. Men jag måste komma på saker att önska mig i födelsedagspresent seanst idag, eftersom detta är sista helgen innan min födelsedag.

Så jag behöver lite tips, på saker jag kan önska mig. Någon som vet någon bra sida, med roliga saker man kan önska sig ? Eller iaf där jag kan kolla runt efter saker. Ett skrivunderlägg i läder skapar fantastiska förutsättningar för båda punkterna. Jag önskar mig mycket bra och ha saker när man flyttat.


Vet du inte vad du ska svara när släkten frågar vad du önskar dig i julklapp? Lugn, vi har listat nio perfekta saker att önska sig ! Vad kan man önska sig i.

Från skolpaket och t-shirt med. Och pengar har jag ändå, lite tråkigt att önska sig bara det ;p Tack på förhand. Känns lite tråkigt att önska sig kastruller och stekpannor som till man flyttar hemifrån. Gött, ja då är det väl att vara glad med det man har, när man har det så bra som du så hade jag vart väldigt nöjd och go! Då tycker jag att du inte önskar dig någon mer, jag vet att man gärna skulle vilja ha nå mer när man fyller men du har ju allt så aah.


Retrospel Om du spelat spel som Super Mario och Zelda kommer du att gilla nostalgiframkallande spelkonsolen som har klassiska spel redan förinstallerade. Men som sagt långt ifrån allt man behöver egentligen. Skulle tro att gästernas instruktioner blir att klä sig i sin bästa tantutstyrsel. När man fyller år får man ju lov att önska sig saker och förutom att jag önskar mig fred på jorden, snälla barn och lika lön för lika arbete så har jag faktiskt en liten önskelista med saker också.


Min tös önskar sig MASSOR med saker , mest småsaker som kläder, smink, skivor etc. Henne är det ganska lätt att köpa till i år. Makens söner har inte kommit på en enda grej som de önskar sig eller behöver, så vad de ska få har jag INGEN ANING om.


Jag tycker det är så otroligt svårt det här med att önska sig saker när man fyller år eller i julklapp! Visst finns det väl alltid saker man vill ha eller behöver, man har ju liksom sällan svårt att göra av med pengar, men när någon frågar står det alltid helt still i huvudet och så kommer jag inte på något alls! När du fyller blir det inte längre lika okej att sova till kl tolv, säga upp sig utan att ha något annat som. Det påstås att jag fyller i april.


Tar tacksamt emot några bra idèr från folk!

Sen är det ju så klart inte så att man behöver få det man önskar sig men man kan ju alltid hoppas. Men när har man egentligen chansen? Det är aldrig fel att önska sig något. I dagens inlägg ska vi titta på MASSOR av gammal och ny skrock om när det är okej att önska sig saker så ni inte missar någon möjlighet när tillfället dyker upp.


Om du ser en stjärna falla så får du önska dig något. Jag minns att jag hade svårt att bestämma mig för vilken storlek jag ville ha på handduken. Man tappar lusten att göra saker. Känner inte igen sig själv. Det som man tidigare tyckte om skänker nu ingen glädje.


Många förlorar också sin sexlust. Allt som brukar vara lustfyllt blir istället kravfyllt eller ger en känsla av tomhet. Så tvinga inte den som är drabbad att göra en massa saker som han eller hon borde tycka om. En 13-årig tjej önskar sig kläder (som hon själv får välja ut), pengar, snygga saker att ha i sitt rum så som nya tavlor, gardiner, doftljus och fina sängkläder. Kan ni inte ge lite tips och idéer på fina grejjer?


Typ har ni några favvplagg, eller nån parfym eller liknande som man kan önska sig ? Sen när det gäller övrig släkt och vänner så har jag önskat: smycke, snygga.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения