пятница, 6 октября 2017 г.

Min bästa vän fyller år

Maskeradkläder, festartiklar och skämtprylar. Stort utbu Bra Priser. Rolig kalasdukning, häftiga maskeraddräkter och fantastiska festtillbehör. Idag är det inte heller någon vanlig dag, idag fyller min allra bästa vän år.


Jag är världens lyckligast som har dig, du är verkligen den som lyser upp alla dagar och får mig att må bra när jag är ledsen och skratta hela tiden!

Du är en sån person som verkligen är omtyckt av. Världens bästa av de bästa , min Åsa, vän och kollega, fyller år idag. Det måste firas många gånger om.


Utan dig skulle mitt liv vara hälften så bra, hälften så roligt och inte alls lika balanserat. Vill aldrig vara utan dig! Min bästa vän , nu blir du 16.


Jag vet inte vad jag hade gjort utan dig. Tack för alt du gör och tack för att du finns.

Ni pratar med varandra varje dag och har en självklar plats i. Tack finaste Liz för att du är en sådan underbar och fantastisk vän som alltid finns där för mig både i vått och torrt. Du är mer värdefull för mig än ord kan beskriva och jag är så lyckligt lottad som kan kalla dig min vän. Min födelsedagsönskan är att du skall fortsätta att njuta av ditt liv, din lilla livsnjutare! Grattis på födelsedagen min underbara vän , du är en stjärna och jag älskar dig.


Din födelsedag är den första dagen på ytterligare en 365-dagars resa. Gör det här året det bästa någonsin. Njut av det, och grattis på födelsedagen! Här är några saker du kan skriva till en vän på dennes födelsedagskort: “Idag är dagen när min bästa vän fyller _____.


Jag säger inte tillräckligt ofta vilken bra vän du är. Må du njuta av den här dagen och få många fler födelsedagar. Finns det någon som kan hjälpa mig med lite tips på vad jag kan säga i mitt tal? Jag är säker på att hon förväntar sig ett tal från mig. Jag tycker dock sådant här är jättejobbigt och känner mig väldigt obejväm med detta.


En vän som du inte många får ha En som med glädje kan säga vad var det jag sa När jag gjort nåt dumt och hamnat i gräl Av många, knepiga och olika skäl. Det här är en hyllingstext till min absolut bästa vän , som fyller år idag! Det går inte att bättre sammanfatta hur jag känner än att ge dig den här texten.

Avståndet spelar ingen roll. D Sanna vänner har man kvar när de andra har gåttSanna vänner kan man alltid lita påNär du. Vårt vänskapsband betyder extra mycket för mig då jag aldrig har kommit någon så nära som jag är med henne. Hon som jag inte skulle vara något utan. Resten är svensk dressyrhistoria.


Men allt har ett slut. Tinne Vilhelmson Silfvén och Don Auriello tog ett känslosamt avsked i Friends arena. Man kan inte begära mer. Han har tävlat åtta år i internationell grand prix.


Jag vill så gärna att han ska få sluta medan han är den här fina hästen. Han skulle kunna springa till månen. Min absolut bästa vän fyller om exakt en månad. Vi har alltid varit väldigt bra kompisar, ända sedan vi började skolan men det är det senaste året som vi gått och bli väldigt nära, vi träffas minst ett par gånger i veckan och pratar med varandra varje dag.


För hyllningars föremål av hjärtat dricker vi en skål. Hur gammal skulle du vara om du inte visste hur gammal du är? Kom ihåg att varje år som du fyller , räkna din ålder i vänner och inte i år !

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения