вторник, 16 апреля 2019 г.

Iphone 5 söker hela tiden

Testade starta om telefonen, tes. Spelet bara låser sig hela tiden. Så fort jag fångar en Pokemon stannar hela spelet och jag måste avsluta och starta om det. Har försökt med annat sim kort, samma problem.


Bor i Halmstad och där är det bra täckning.

Telia är ju det bästa man kan ha. När jag sätter på den kommer Apple loggan fram sen blir skärmen svart sen kommer Apple loggan fram igen. Ock så håller den på hela tiden så går inte att komma in i telefonen. Hur fixar man det är det något fel på något i telefonen ? Det kan även vara så attinte själv säger till om att enheten behöver återställas.


I detta fall klickar du på telefon- eller surfplatta-symbolen upp till vänster i programfönstret. Men många av dem har rapporterat problem eller buggar med senaste enheten. Funktionerna är sedan identiska.

Tänk på att när du ställer in det på ”aldrig” kan det vara bra iblan med hjälp av det hela tiden dränerar batteriet snabbare. Automatiska uppdateringar av appar kan sluka både ström och datatrafik om du inte begränsar apparnas tillgång, skriver webbplatsen Lifehack. Detta drar inte bara ström när uppdateringarna laddas ner, apparna söker dessutom efter uppdateringar hela tiden.


Eller har ni kört samma säkerhetskopia in igen? Om någon ringer mig när jag har knapplåset på mobilen så tutar det upptaget. Tar jag bort knapplåset så är det inga problem med att komma fram. Har du istället en iPad Air kan den tiden mer än fördubblas till minuter om du har otur. Bara att ha laddningskabeln till hands och vänta ut processen alltså.


Den visar 1 batteristyrka hela tiden. Nu kan du sluta slösa tid på att swajpa sida efter sida i jakten på appen du vill ha just då. Jag har för många appar – hittar ingen!


Det är gul triangel vid Nätverkskort Teredo tunneling Pseudo-Interface. Enhetshanteraren ser ut så. USB styrenhet Unknow device 2ggr. Jag körde chkdsk, då fick jag felmeddelandet.


Enligt nyhetssajten jobbar Apple med buggen och den kommer att åtgärdas. Men tills vidare rekommenderar de att du startar om din telefon och sedan väljer att datum och tid ska uppdateras automatiskt.

Du kopplar in den i laddaren men inget händer. Sakta men säkert tar batteriet slut och snart kan du inte använda den längre. Om mobilen hela tiden behöver påminna dig om uppdateringar och hålla koll på allt som finns sparat laddas batteriet naturligtvis ur snabbare. Vi rekommenderar också att du sparar foton och videor på en PC eller i någon molntjänst för att frigöra utrymme på telefonen, tillägger Ursin.


Nu fastnar den på Söker efter uppdateringar - bara står där och snurrar oavsett om jag kör mobilnät eller wifi. Något som upplevt något liknande ? En dialogruta dyker upp med USB ikonen, och datorn söker efter anslutning. Det hela är inte skadligt för telefonen men man kan ju bli lite orolig.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения