вторник, 22 ноября 2016 г.

Facebook chatten funkar inte

Facebook chatten funkar inte

Kontakta oss om du har slagit på chatten och den inte visas. Chatten funkar inte och den person jag pratade med tidigare har inte löst det vi kom överens om. Varför funkar inte länken till chatten trotts att det står att den är öppen och varför kommer man bara till talsvar trotts att det är inom den tid.


Kundservice chatten funkar inte för mig. Finns inget abonnemangsnr att välja i rullistan, vilket jag måste göra för att starta chatten. Försöker komma in på chatten , funkar ej. Summan av din rabatt kan inte överstiga priset på den heminredning du. Ta reda på hur du stänger av aktiv status i Messenger.


Om personen använder Messenger levereras det även till deras Messenger-app. Detta är inte första gången. Efter uppdateringen av appen för elva timmar sedan, fungerar inte tillägg.


Rakt på sak, har hört att chatten till vänster på facebook inte enbart fungerar som chat utan också visar dem som kollar på din profil mest, kan detta. Det går att öppna chatt -rutor och skriva, men meddelandena kommer inte fram. Loggade in på fb i morse och min facebookchatt var precis som den är när internet inte funkar , alltså den blev typ vit Är rädd att jag visas som offline, eftersom alla mina vänner visas som de. Har redan provet att bytt från chrome till firefox, men det funkar inte ändå. Nu funkar inte chatten igen.


Jag har ett problem med min dator som jag inte förstår. Den funkar som den ska i alla lägen, förutom när jag öppnar facebook. Sidan står och laddar i evigheter tills det tillslut dyker upp en ruta där det står att sidan har slutat att fungera.


Alla andra webbsidor fungerar, och att gå in på min facebook via mobilen är inga problem. Om du är en sådan som ibland bara inte orkar svara, så kan du stänga av dessa funktioner för att inte avslöja att du de facto ignorerar personen. Nej, jag har en stationär dator. Jag menade bara att det är problem just på den här datorn.


Kommer in på jobbet, eller hos kompisar osv. Har aldrig haft problem förut och det är just bara facebook som jag inte får upp. Börjar bli lite lätt irriterande nu.


Facebook chatten funkar inte

Den nya funktionen är än så länge bara tillgänglig för vissa men fler ska kunna få tillgång till den om den visar sig bli populär. Jag tror att funktionen kommer att vara till nytta för många användare. Till exempel om man sitter i möte och inte kan lyssna på en inspelning. Men appen rymmer fler funktioner än de flesta känner till.


Tro mig, jag blir också frustrerad av dessa algoritmer vars syfte jag till en början inte alls begriper. Men egentligen är det inga större konstigheter. Vad är felet egentligen? Det står att jag ska kolla min internetanslutning men den är det inget fel på vad jag vet.


Facebook chatten funkar inte

Snapchat funkar inte med 3G eller 4G. Om appen inte fungerar när du är uppkopplad till din vanliga mobiloperatör är det första du ska göra att kolla hur de andra apparna i din telefon fungerar. Testa att starta om appen, och om det inte löser problemet kan du slå på flygplansläge en stund – sedan slå av efter några sekunder.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения