вторник, 10 января 2017 г.

Ser ung ut för min ålder

Min flickvän är och ser inte en dag ut över 2 till och med ännu yngre. Hon är inte snygg för sin ålder utan snarare så snygg att hon konkurrerar ut vilken annan tjej som helst mellan och 25. Nej, du ser inte yngre ut som du tror!


Min kille ser så ung ut, avtändande. Måns ser så ung ut att man ibland blir lite avundsjuk. Ser du ung ut för din ålder ?

Då kommer du troligen att få ett längre liv. De flesta strävar efter att se. Istället för att använda en svart eyeliner kan du försöka använda en mörkare brun ton med en varm rosa eller beige ögonskugga. Välj rätt rouge för att se år yngre ut. Rouge är ett annat bra knep för att se yngre ut.


Fotografen Chuando Tan från Singapore skulle kunna lura vem som helst med sin ålder. Han ser inte ut att vara en dag över 3 men i själva verket får man lägga på år till - han har nämligen hunnit fylla 50. Så upplever jag min hud: Normal, tendens till fet panna och näsa, ibland små finnar längs käkbenen.


Jag har varit mycket i solen, har bland annat bott i Alperna, men har alltid använt hög solkskyddsfaktor i och med att jag har en del akneärr och pigmentsfläckar.

Min hudvårdsrutin i dag: Jag är en sådan som tar det som finns. Påverkar det livslängden om man ser yngre eller äldre ut än sin ålder ? Kanske spelar generna in lite också, för Therese mamma såg också ung ut för sin ålder och hennes pappa ser också ung ut. Själv tycker hon bara att det är positivt. Ja jag kan inte komma på något som är dåligt med att se ung ut ! De tror ju i alla fall inte att jag är 1 skrattar Therese. Han ville då, helt oförhappandes, göra mig uppmärksam på det faktum (utan underlag), att jag har ett underskott av manligt testosteron, vilket enligt honom är orsaken till varför jag ser ung ut för min ålder och kan tyckas äga feminina drag.


Ja, jag vill bara understryka det Inger skrev: Njut av den tid du ser för ung ut ! Svårigheten är gå omkring sådär halvsovande utan att krocka med folk. I det här inlägget ger vi tips till dig som vill se yngre ut. Det kommer rynkiga tider!


Rätt livsstil kan få dig att se yngre ut. Som sagt är din livsstil avgörande både för hur din kropp mår och även hur den ser ut. Tar man hand om sin kropp på bästa möjliga sätt så har man bra förutsättningar för att den ska se yngre ut.


Jag tycker nog att ung mamma är under år. I min blogg står det att jag är ung mamma men jag anser mig inte vara ung för jag är redo för ett barn men han är ju lite mer än en vecka så det har ju inte ens börjat egentligen. För smal för min ålder ? Jag är en tjej som snart är tretton jag är väldigt smal jag vägde 49kg men jag har gått ner från de till 43kg är de vanligt?

Jag är smalast på hela min skola och alla säger att ja ska gå upp i vikt, jag har fått puberten å mens å allt sånt så de ända jag inte är nöjd med är att ja e så smal. Jag fick gå på begravningar för mina vänner som var i min ålder , det tog väldigt hårt på mig. Samtidigt skulle jag förbereda mig för comebacken och en vinter som jag väntat på så länge. När jag ser tillbaka på det i dag så förstår jag nästan inte hur jag klarade av det där.


Enligt forskarna finns nämligen ett statistiskt samband mellan hur ung en person ser ut i ansiktet jämfört med sin faktiska ålder och hur länge hen kommer leva. Tekniken är tänkt att motivera människor att leva hälsosammare, men samtidigt varnar andra forskare för att den kan missbrukas av till exempel arbetsgivare för att diskriminera sina anställda. Nu kan jag bara se ung ut i halvskumt ljus om jag är halvsovande.


Boka Minen Hotel och spara upp till med Agoda!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения