пятница, 17 июня 2016 г.

Imedeen funkar det

På Bodystore hittar du ett stort utbud av produkter från Imedeen online. Более 5брендов и тысячи продуктов по уходу за кожей, волосами и для макияжа. Vi hjälper dig jämföra produkter, priser och återförsäljare online.


Imedeen funkar det

Jag är år och har drabbats av värsta nojan för min hud som jag tycker blivit slapp och hängig. Har läst om Imedeen och det verkar ju vara ett undermedel för hyn, frågan är bara om det funkar på riktigt? Det är ju himla dyrt och man vill ju inte slänga ut en massa pengar på nåt som. Precis som för huden kan det du gör på insidan vara lika viktigt som det du gör på utsidan.


Usch, jag avskyr vintern som alltid tar fram det sämsta i min torra hud. Att det finns ämnen som kan stimulerar bildandet av nya hudceller djupt ner i hyn och förbättra överhudens förnyelse. Vi fann en tiofaldig ökning av keratinocyternas (ämnen som gör huden stark) nybildning efter veckors behandling. Har Imedeen betalat för forskningen? För några månader sedan bestämde jag mig för att ge Imedeen en chans (detta efter att jag insett att jag inte vågar mig på att vinterbada) Och nu kommer reklamjinglen - tidelipom - det fungerar!


Jag har verkligen aldrig upplevt en vinter då min hud varit så sommarperfekt. Duktiga Mia som arbetar för Imedeen åker runt i Sverige hos Life butikerna vissa datum där man kan komma och göra en gratis Hudscanning. Håll utkik, ni måste testa den! Det var häftigt att se hur min hud såg ut inifrån. Här mäter vi med ultraljud hur min hud såg ut inifrån.


I det här fallet fick jag en förpackning av Tan Optimizer, lite vin och några snittar #128578; Alltså inget som skulle få mig att hylla något utan att jag gillat det. Hade jag ansett att det var en dålig produkt hade jag skrivit det. När det gäller kosmetika är jag en mycket kräsen konsument.


Tillskotten finns för olika behov och åldrar och används för att komplettera den dagliga hudvårdsrutinen. Så visst funkar det men ja, du får som sagt vara beredd på sidoeffekten. Maxosol är ett kosttillskott för huden som jag har fått uppfattningen att många äter för att de ska bli så bruna som möjligt. Och ja, huden kommer att få en djupare och brunare färg då de innehåller betakaroten men det är inte därför jag använder. Купить косметику на lookfantastic - лидер онлайн-магазинов косметических средств в Европе.


Imedeen Time Perfection är ett kosttillskott för huden. Att ta hand om benen är inte det lättaste, men med de här tipsen, produkterna blir det betydligt lättare att fixa benen. Tips och produkter för benvård som får dina ben att bli snygga! Så får du snyggare ben – tips och produkter!


Erbjudande från Look Fantastic som ger dig rabatt på Imedeen. IMEDEEN är tillskott som främjar hudens naturliga produktion av kollagen och elastin. Det kan låta mycket, men jag använder ögonkrämer som kostar det tredubbla… Du hittar IMEDEENs produkter på utvalda apotek och hälsokostbutiker eller så kan du köpa dem här. Jag vill poängtera att detta är ett sponsrat samarbete med IMEDEEN men alla mina åsikter kring produkten och dess testresultat är mina egna. Vi har växtbaserade kosttillskott, vitaminer, mineraler, omega-och mycket mer.


Jag (och många andra med mig) tycker helt enkelt att det är snyggare än att vara röd. Och röd blir jag, oavsett om jag smörjer in mig eller inte. Har inte tänkt ligga och pressa i solen eftersom jag har för känslig hud för det , men den sol jag vardagligen får på mig kan ju lika gärna få bidra till min egen fåfänga, haha.


Det är är även bra för känslig hy då den lugnar ner. Blev i min hud-depp närmast. Det är ett fettfritt serum mjukar upp torra partier, reducerar linjer och stärker huden.


Jag gillar detta serum eftersom det är lätt, går in snabbt i huden och man riktigt känner hur det verkar, stimulerar och ger näring med alla sina nyttigheter. Bra för fuktfattig hud.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения