четверг, 23 июня 2016 г.

Jag hatar mitt liv och vill dö

Bekijk, vergelijk en bestel! Babyland - stort utbud produkter från välkända varumärken. Hur jag än försökt här i livet så kommer jag ingenstans. Vill bara lägga mig i ett hörn och gråta.


Livet känns så meningslöst. Funderar på att begå självmord på nyår. Hon har varit borta mycket från skolan och aktiviteter och pratar om. Bara lilla jag - Duration: 38:43.


Det är mitt liv - Min kompis vill dö. Det finns inget som gör mig glad och jag orkar ingenting. Du skriver: ”Så ha tålamod och vänta på den bästa delen, ger du upp nu så missar du ju det bästa av din film”. När jag ser tillbaka på mitt liv önskar jag att jag dött för länge sedan, innan allt blev så illa.


Search in titles only. Därför önskar jag att jag får någon allvarlig sjukdom eller är med i en trafikolycka och dör. Jobs liv tog plötsligt en tragisk vändning. Han förlorade allt han ägde. Alla hans barn dog i en olycka, och själv fick han en plågsam sjukdom.


Och slutligen blev han grymt nog anklagad för att själv vara orsaken till sina problem. Så fort jag gjort något fel, stört honom (pappa) eller satt honom i en obekväm situation så har jag blivit psykiskt misshandlad av honom. Många känner nog precis som du, kanske inte att de inte vill leva men att livet är bajs ibland.


Jag hatar mitt liv och vill dö

Sen är jag singel och jag hatar det, så jag hoppas på att hitta någon tjej snart. Min depression är så svår att jag knappt tar mig ur sängen för att ta mig till jobbet och jag får tvinga mig själv för att klara av de enklaste saker som att duscha och att få i mig lite mat. Mitt liv har varit så plågsamt och även fast jag inte vill dö så orkar jag inte leva. Köp barnvagnar till bra pris. Bekanta dig med vårt utbud online.


Fri frakt och snabba leveranser! Låter ganska troligt haha. Skämt åsido så hatar jag varenda sekund av mitt liv just nu och bara alkohol, droger, medicin eller självskadande kan förtrycka känslan av hopplösheten jag känner varenda sekund. Vakan det räker inte när man är 1. Alla tycker om honom, men när han är påverkad finns inte längre den personen där och jag hatar den person han blir. Alla hatar mig, rättare sagt hela Sverige och familj hatar mig.


Jag hatar mitt liv och vill dö

Min familj vill inte prata med mig eftersom jag gillar killar, de tycker att det är fel. Min mamma säger att det går över, hon vet ingenting. Mina vänner har övergett mig, de bryr sig inte om mig längre och. Små bröst och ingen rumpa asså seriöst vad är de för fel? Varför är min syster vacker men jag så vidrig ? Till och med min lilla syster ser bättre ut och hon är 7. Allt är fel med mig jag menar verkligen allt.


Vi bor i en lägenhet på fjärde våningen och har givetvis barnsäkra lås på fönstren, men ibland står han och fipplar på de där låsen, skriker och säger att han bara vill dö. Som du fattar går mitt hjärta sönder vid sådana situationer, och det är väldigt svårt att veta hur jag ska agera. Att dricka får mig att glömma vad jag gjort.


Jag måste säga sanningen.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения