четверг, 30 июня 2016 г.

Mamma jag saknar dig så

Mama är läsarnas mammagrupp de luxe, självklara mötesplatsen för alla fantastiska mammor. Just nu ingår: Eucerin-kit värde 745kr! Beställ smidigt online. Du förstår väl att du är speciell för mig min älskade dotter. Såklart att jag ville baka något extra till dig ! Tack så mycket sa jag.


Mamma jag saknar dig så

There’ s a new Music web player for desktop! No thanks Check it out. Så oroa dig inte för det. Min älskade mamma , jag älskar dig och jag saknar dig så mycket. Tomheten du lämnat efter dig är enorm, och det känns som att jag går sönder.


Mamma , jag ser dig när jag tittar på mig själv. Men nu är det inte så. Jag orkar knappt andas. Vi hade en underbar semester. När vi kommit hem så hade jag fullt upp med jobb, och ny pojkvän.


Mamma jag saknar dig så

Men pratade med mamma varje dag, så som jag alltid gjort. Hon var min bästa vän. Så den november skulle hon kommit hem till mig och ätit lunch och sedan skulle vi gå och se julljusen och käka middag tillsammans.


Så en morgon fick jag en ingivelse och frågade min dotter: – Är det så att du vill vara ledsen när jag lämnar dig på förskolan? Ja, jag saknar ju dig mamma. Skulle du önska att du inte saknade mig? Nej, jag vill sakna dig när vi inte är tillsammans. Vädret är kallt och det snöar varje dag.


Ett ensamt, längtande, tänkande barn är jag. Vi var i Visättra när du sa det. Karin heter jag och jag är mamma till Mollie och trillingarna Tilda, Maja och Tea. Här kommer ni få följa vårt vardagsliv med allt vad det innebär. Mitt stora intresse i livet är att fläta och så älskar jag inredning.


Tjejernas stora intresse är deras olika fritidsaktiviteter så det är något ni också kommer att få del av här. Visar endast inlägg av Coccolina - Visa alla. Efter att vår ytterdörr stängdes bakom dig har det varit tyst. Att jag inte får säga god natt mer.


Mamma jag saknar dig så

Som en stor mur emellan oss. Det är så ofattbart att jag inte kan nå dig. Ett avstånd som är mer än bara mil.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения