понедельник, 19 сентября 2016 г.

Snygga isländskor

Jag har bott och jobbat på Island för en del år sedan och jag måste säga att utelivet chockerade mig. Islänningarna partajar som om morgondagen inte finns och brudarna är snygga , trevliga och oerhört glada för att få balk. Vi hade lite pladder idag på kafferasten där vi kom in på fula o snygga människor. Jag hävdar att jag aldrig sett en ful människa från Norge,har ni gjort det eller är det det snyggaste folket i världen.


Nästan alla var överens om att finnar är fula,har fula drag osv. Klädkod Vissa uteställen har dresscode, men inte värre än att det funkar med snygga jeans, skjorta och kavaj.

Annars så gäller avslappnat. Vilken nationalitet min nästa, väldigt unga fru, kan tänkas ha vet jag inte ännu, men har hört att Isländskor är rätt snygga i unga år. Nåväl, det fullkomligt kryllar av länder här i världen vem vet vad som kan tänkas eventuellt hända?


Men det blir ingen Svensk surkärring! Så frågan är, varför ser svenskar ut som en påse skit när andra europeiska länder har snygga män? Responses to Är Isländskor smalare? Efter en skön dag i Vilnius gjorde vi oss i ordning för gala middagen.


När vi tyckte att vi var tillräckligt snygga började vi gå mot City Hall där bussarna skulle hämta oss. Vi åkte en kort bit utanför staden och hamnade på ett väldigt vackert ställe.

Efter mycket fotograferande och välkomstskumpa placerade vi oss vid borden. Flikar in med att mina erfarenheter är samma om isländskor och norskor. Länder där jag har bott en del. Utseendemässigt är det ju samma, men dom är mycket gladare, skämtar mer, gnäller mindre.


Det är mer avslappnat och roligt att umgås med dom, helt enkelt. Det gäller nog för övrigt för killar också, men nu är ju tjejer topic här. I halvlek 8-till Islan och även om Kärra ett tag kämpade sig närmare fick man inte kontakt. Glada isländskor firade en seger med 15-och man skaffade sig bra länge att ta sig vidare i gruppen, Båda isländska målvakterna Maria Ingunn och Lara Dis imponerade, deras prestation var matchavgörande.


Häng med på musikfest. Sök efter: Senaste inläggen. Hur är prisnivån i landet nu? I och med att valutan är körd i botten.


AB abbedissa abbedissan abbedissans abbedissas abbedissor abbedissorna abbedissornas abbedissors abborrar abborrarna abborrarnas abborrars abborre abborren abborrens. Det är den typen av krav man måste kunna ställa. Att trycka in ett och annat mål mot darriiga finskor, tama isländskor och Italiens B-lag är förstås bra nog. Jensen tog dock gruvlig revanch i andra halvlek när hon vände bort det tyska försvaret och snyggt satte 1-och hon spelade senare även fram till 1-3.


Många andra som imponerade i Islan inte minst Sara Björk Gunnarsdóttir som ägde mittfältet. President översättning i ordboken svenska - turkiska vid Glosbe, online-lexikon, gratis.

Bläddra milions ord och fraser på alla språk.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения