пятница, 16 сентября 2016 г.

Grattis på födelsedagen bästa vän

Skicka hälsningskort ut gratis. Maskeradkläder, festartiklar och skämtprylar. Stort utbu Bra Priser. Rolig kalasdukning, häftiga maskeraddräkter och fantastiska festtillbehör. Din födelsedag är den första dagen på ytterligare en 365-dagars resa.


Grattis på födelsedagen bästa vän

Gör det här året det bästa någonsin. Njut av det, och grattis på födelsedagen ! Lycka till i fortsättningen gratulerar vi på födelsedagen ! Må idag och alla dina dagar vara. Från dagen då jag mötte dig har du varit min bästa vän och jag hoppas att det ska vara så för alltid.


Från djupet av mitt hjärta vill jag önska dig en fantastisk födelsedag och många fler i framtiden. Du är och kommer alltid att vara min bästa vän. Du är inte bara bäst, du är min bästa vän.


Jag önskar dig en underbar dag, grattis på födelsedan! Begåvade och älskade vän. Du är en gåva till jorden och du förtjänar det bästa. Jag är tacksam för din sanna vänskap. Jag kan inte komma på någon som ens kommer i närheten.


Därför vill jag nu få gratulera dig på din födelsedag , grattis ! Att få leva mitt liv med en vän som dig har varit den bästa present jag någonsin kunde ha fått. Nu vill jag ge dig något också för att visa precis hur mycket du faktiskt betyder för mig. Idag fyller min allra finaste vän år, min bästa vän och mitt ljus i mörkret.


Grattis på födelsedagen bästa vän

Världens finaste natalie. Tack för att du är en så bra och fin vän ! Dagen blir ljusare och roligare när du är med mig. Du är den mest fantastiska människa jag känner och som jag sagt många gånger är jag så glad och tacksam över att ha dig i mitt liv. Jag hoppas verkligen att du får en super dunder toppen dag där du får vara omgiven av skratt och kärlek.


Må din dag bli fylld med lika mycket glädje som din vänskap har gett mig. Om man slog upp meningen av vänskap i ordboken, skulle ditt foto dyka upp. Du har varit den bästa vän någon kan tänka sig. Behöver du förslag för födelsedagsrim och födelsedags dikter? Då har du kommit till rätt ställe.


Vi har samlat flera fina rim och dikter till födelsedag. Vi vill säga att du bär dina år utan besvär men du har förstås en regel skönhetsfilter på din spegel. Det gör inte jag heller.


Hur som helst, så hoppas jag att du har en bra födelsedag idag min gamle vän. Låt oss fira hur vi åldras som fint vin idag! GRATTIS på födelsedagen darling! Grattis på din födelsedag. Idag är det också exakt ett år sedan vi firade din 50-årsdag!


Grattis på födelsedagen bästa vän

Idag blir det inte lika stort firande, haha men vi ska äta middag med dina föräldrar på en italiensk restaurang här i Göteborg. Jag sådde några blommor en för varje vän , jag tror att det var fyra men särkilt minns jag en. Födelsedagskort – Text till kort.


Så kom då regnet med moln så stora grå och nästa gång jag fann demm så var de bara två.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Популярные сообщения